KK 14

107 3 0
                                    

Yine babaannemlerdeyim. Doğukan yine atarlarda. Güneşle kapının önünde laflıyoruz. Doğukan arkasında poşetle güneşlerin bahçesine girdi. Güneş i çağırdı. Ben de kapı eşiğinde onları dinliyorum

Doğukan: artık dayanamayacağım ya.

Güneş: ne halin varsa gör o zaman

Dediler ve dışarı çıktılar. Benim onları dinlediğimi anlamasalar bari.

Doğukan: fatoş benimle çıkar mısın? Dedi ve elindeki hediye paketini bana verdi. İçinde ne var acaba. Yumuşak bir şeye benziyor.

Cevap veremedim. Ne diyeceğimi bilemedim. Ben Samet i seviyorum Doğukan a evet diyemem ki. Ve tüm bunlar olurken Samet nerede.

Cevap vermediğim için Doğukan çıktı gitti. Banane ya. Ne hali varsa görsün. Bari hediyesini geri alsaydı.

Bunları Samet e söyledim. Benim cevabımı filan sordu.

Sametle hala çıkmıyoruz. Aramızda karışık, belli olmayan şeyler var.

Samet: selam. Fatoş sen doğukanla mı çıkıyorsun?

Ben: ne alaka? Ve kim dedi?

Samet: Doğukan dedi

Ben: ben Doğukan a cevap vermedim. Onu da arkadaş olarak seviyorum.

***

Yine babaannemlere geldim. Gece onlarda kalmaya. İçimde bir değişik şey var. Sanki çok güzel bir şey olacakmış gibi. Yağmur yağıyor(babaannemler en üst katta oturduğu için yağmur seslerini duyabiliyorum)

Bir türlü uyku tutmuyor. Saat gece 2 ama ben hala uyuyamıyorum. İçimdeki his her dakika büyüyor.

Uyuya kalmışım. Saat 8. sokağa inesim var ama bu saatte babaannem asla izin vermez. 4 saat daha dayanmam lazım.

*****

Sokağa indim. Daha doğrusu güneş i sokağa çağırdım. Samet ve cenk güneşlerin yan evindeler.

Güneş in annesi: bunu zeynelellere götürün(Zeynel güneş in yan evinde oturan teyzenin torunu. Samet şu an onlarda)

Ben: olur götürürüz. Güneş hadi çabuk.

Güneş: sen de fırsattan istifade.

Ben: evet tabii ki

Bahçeden içeri girince sametin üstündeki kıyafetlere baktım. Ne kadar da uyumlu giyinmişiz. Ben: mor dar paça pantolon, Beyaz kalın kazak. Samet: kırmızı pantolon, kırmızı kalın kazak.

Biz bahçeye girdik o dışarı çıktı. Salak harbiden ya. İşimizi bitirince ben atarlı bir şekilde dışarı çıktım Samet bahçeye girdi. Bana alerjin mi var Samet? Aynı bahçede bile bulunamıyoruz da.

Samet ile cenk yanımıza doğru geliyor. 5 dk filan durdular sonra gittiler.

. Biz biraz daha sokakta oturduktan sonra güneşlerin evine girdik.

Benim faceye girdik. Samet açık

Samet: aşağı gel sana çıkma teklifi edeceğim.

Ben: diyorsun ama etmiyorsun.

Samet: edecektim ama cenk götürdü.

Ben: gitmeseydin

.

.

.

.

Güneş: bugün kesin çıkacaksınız

Kalbimdeki KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin