KK 5

114 5 3
                                    

Güneş e irem ve gizem i nasıl kandırdığımı anlattım.

Ben: güneş bak kimseye söylemeyeceksin

güneş: tamam da senin nerden aklına geldi böyle bir oyun oynamak en son sen çok saf biriydin evrim mi geçirdin.

Ben: yok be bana o kadar oyun oynadılar ki bunu hak ettiler.

Güneş: aferin kankama bana bak bakıyım neden Samet başka biri değil

Ben: bilmem aklıma o geldi. Ama bak kimseye bir şey söyleme

Güneş: tamam endişelenme de neden aklına Samet geldi cenk veya Doğukan değil

Ben: bilmm ki ya

Babaannemlere gittim. Güneş bana bakıp sırıtıyor. 5 dakika sonra filan yanımıza Samet geldi "benim senin gibi bir eziğe bakabileceğimi nasıl düşünürsün çirkin yaratık söylesene hayal gücünü nasıl kullandın keşke biraz gerçekçi olsaydın o zaman sana bakmayacağımı anlardın ezik. Dedi ben tabi ağlıyorum. Sonra manken gibi bir kız geldi hadi sevgilim gidelim dedi ve ikisi gözden kayboldular. Sokaktaki herkes bana bakarak gülüyor. Ve bu gülenlerin içinde güneş te var.

Ve uyandım. Oha o ne biçim kâbustu öyle. Resmen kan ter içinde kalmışım. Böyle bir şey gerçek olamaz değil mi yok ya güneş bunu bana yapmaz yapamaz yani...

Babaannemlere gidiyoruz. Samet şu an sokakta annemler babaannemlere geçtiler ben de direk güneşin yanına. Çok korkuyorum şu an ya güneş gerçekten samete söylediyse ya rüyam gerçek olursa. Kâbusumu ona attım ve kahkaha attı nasıl böyle bir şey yapabileceğimi filan söyledi. Oh be rahatladım. Gerçekten çok korkmuştum.

 Okulların kapanmasına 3 gün kaldı

ben sameti gerçekten sevmeye başladım galiba. Onu görünce karnım kasılıyor. Ama sürekli de ona bakmak istiyorum. Sesini duyunca sırıtıyorum. Ama sonra onun bana bakmayacağı aklıma geliyor. Ve sırıtışım siliniyor. 

Yine babaannemlere gidiyoruz. Samet yeni saç modeli felan yapmış çok yakışmış ona ya. balkona çıktım. Samet sokakta evlerinin önünde basketbol oynuyor oğğ  çok yakışıklı

Ben: kanka ben Samet ten hoşlanıyorum

Güneş: ne demek Samet ten hoşlanıyorum

Ben: ama şöyle bir gerçek var ki o bana asla bakmayacak.

Yazardan;

Asla dememeyi öğrenemedin fatoş seni neler bekliyor bilmiyorsun.

Kalbimdeki KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin