kk 9

92 4 0
                                    

Sameti çok seviyorum onun da beni sevmesini sürekli yanımda olmasını istiyorum. Biliyorum bu asla gerçekleşmeyecek ama istiyorum işte. Yine babaannemlere gidiyoruz. Hayır dağıttıracakmış. Ben de gönüllü olarak dağıtacağım maksat Sametlerin evine gitmek. Biliyorum çok sinsiyim.

Güneş ve ben dağıtıyoruz onların oturduğu yeri ben dağıtacağım.

Sokağa çıktım Samet te sokakta ama bizim yanımızda değil evlerinin önünde annesi filan oturuyor. Of ben bu çocuğu çok seviyorum. Baştan başladım teker teker dağıtıyorum sıra Doğukanlara geldi salak şey ya el şakası yapıp duruyor hiç sevmem Allahın malı.

Sıra Sametlerde. Bana bakmıyor annesinin yanında da onu dikizleyemem. Aramızda 4 adım felan var ve ben kalp krizinden gideceğim. Hala benden tarafa bakmıyor tabağı aldım sinirli sinirli gidiyorum güneş beni durdurdu.

Güneş: kanka noldu

Ben: sence

Güneş: Samet sana bakmadı sandın ama arkadan sen böyle salak salak giderken baktı

Ben: ne bana mı baktı bunun sevgilisi yok muydu ya

Güneş: şu boş tabakları koy gel anlatıyım

Tabakları koydum nolduğunu anlamaya çalışıyorum ama olmuyor. Tam ümitlerim tükenmişken umut doğuyor.

Güneş: Samet sevgilisiyle ayrılmış. Kız bunu terk etmiş

Ben: oley ya çok mutluyum

Güneş: bence siz çıkacaksınız

Ben: ay hadi inş.

Okullar açıldı. Yani sameti sevmeye başlayalımın 3. ayındayız. Bakalım nereye kadar gidecek. İrem ve gizem bana sürekli sameti soruyor ne yalan söyleyeceğimi bilmiyorum acaba gerçekleri söylesem mi?

Evet ya gerçekleri söyleyeceğim.

Ben: irem sana bir şey söylemem lazım

İrem: yoksa sametle ayrıldınız mı?

Ben: biz sametle hiç çıkmadık

Suratı ne kadar değişti ya bu ne tip kanka ya

İrem: ne yalan mı söyledin

Ben: berke yi sevmediğimi kanıtlamak için yaptım ama şu an onu gerçekten seviyorum.

İrem: peki futbol filan yalan mıydı?

Ben: maalesef

Bu konu böylece kapanmış oldu ay içim rahatladı valla

Samete aşkım sanki her geçen gün büyüyor.

Bugün sınıfa bir kız geldi adı ezgi bilin bakalım kim? Kuran kursundaki süslü kız.

Ezgi: beni tanıdın mı?

Ben: evet

Ezgi: fatoş dimi

Allah Allah beni tanıyan mı varmış şaşırdım.

Ben: evet

İrem: siz nerden tanışıyorsunuz?

Ben: kuran kursundan

İrem: aferin kız imanlı kız ya.

.

.

.

.

İrem ben ezgi Büşra takılmaya başladık. Okullar baya sıkıcı. Allahım sen bu hocaların canını mı almayı unuttun en genci 54 yaşında be.

Kalbimdeki KütükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin