Samet in güneş e öyle demesinden beri 10 gün geçti. Ve annem babaannemlere götürmüyor. Niye mi? İşte onu ben de bilmiyorum.
Neyse yarın kurban bayramı mutlaka gideriz babaannemlere. Hatta şansım varsa sabah kahvaltıya gideriz.
*****yarın*****
Şansım yok. Sabah kahvaltıya babaannemlere gidemedim. Neymiş biz de onlar da kurban kesecekmiş. Şu an öğlen oldu. Ve biz hala bizim hayvanın kesilmesini bekliyoruz. Babamın patronları da geldi. Dur ellerini öpeyim de sevinsinler(amaç para versinler).
Ben: baba ne zaman babaannemlere gideceğiz?
Babam: kızım görmüyor musun işimiz var
Neymiş iş varmış. Of banane ya ben 10 gündür bu günü bekliyorum. Of Samet bana neler yaptın böyle? Ben böyle biri değildim ki. Ben saf kendi halinde biriydim. Şimdi sanki sırf seni görmek için yaşıyor gibiyim.
Akşam oldu. Ve nihayet babaannemlere gidiyoruz. Bu saate kadar işkembe dolu bir arabada yolculuk yaptım. Kokudan zehirleniyordum. Eve geldim. Üstümü filan değiştirdim. Çünkü çok pis kokuyordu.
Oh be sonunda geldik. Sokakta kimse yok. OLAMAZ. Belki Samet olur diye bekliyordum ama yok işte. Gerçi salaklık ben de çocuk bayram diye anneannesine filan gitmiştir. Neden beni beklesin ki benin onun nesiyim ki. Yani bütün gün oturup beni mi bekleyecekti. İyice delirdin fatoş.
En iyisi güneşlere gideyim.
Ben: ne haber
Güneş: beni boş ver şimdi. Sen gelmeden 15 dk. Önce Samet gitti
Ben: nereye gitti. Neredeydi ki?
Güneş: bütün gün seni bekledi.
Ben: ne beni mi bekledi?
Güneş: Samet seni seviyor. Sevmese seni bütün gün beklemez. Siz niye gelmediniz bütün gün ya seni sevdiğini söyleyecekti.
Hala inanmıyorum ya. Beni beklemez derken beklemiş hem de bütün gün. Ve annem seslenir. Eve gitmek zorundayım buradan köye gideceğiz.
Uzun zamandır faceye girmedim. Gireyim. 3 mesajım mı var benim gibi eziğin. Biri güneşten, biri sametten, biri iremden. Uff önemsizmiş. Ne sametten mi dedim ben biraz önce oha.
Güneş: sametle seni bekliyoruz
İrem: kankam bayramın kutlu olsun
Samet: seni seviyorum üç tane de kalp koymuş.
Şu an resmen ağzım 5 karış açıldı ne demek seni seviyorum.
Ama cevap veremem çünkü anneme sametle ilgili şeyleri söylediğimde kızdı. Ve hayır onunla çıkmayacaksın dedi. Of banane ya onu çok seviyorum. Neymiş ''aşk için küçükmüşüm. Derslerim daha önemliymiş'' of bunların hepsi palavra.
Köyden döndük kardeşim defne ile evde oturuyorum. Annemler birinin düğünü varmış oraya gitti çok sıkıldım en iyisi faceye girmek.
Samet : seni seviyorum
Ben: ne
Samet: seni seviyorum
Ben: tama aynı şeyleri yazıp durma (biliyorum çok odunum ama öyle olmalıyım başka ne diyebilirim ki?)
Samet: benimle çıkar mısın?
Tabii ki de cevap veremem. Of anne ya bunların hepsi senin yüzünden. Ben de salakligim neden anneme anlattım ki?
Şu an samet bana yalvarıyor cevap ver diye ama yapamam işte.
Sametin ve benim ortak bir arkadaşımız var burak. O da bana yalvarıyor samet e evet de çocuk harap oldu diye
Ben: ben hariç herkes biliyormuş beni sevdiğini
Samet: güneş e söylemek zorunda kaldım
.
.
.
.
Ben: kanka hani ben sana bir ara yalan söyledim ya sametle çıkıyorum diye
İrem: evet
Ben: samet gerçekten bana çıkma teklifi etti
İrem in suratı tekrar şekilden şekle girdi.
İrem: hahahaha şaka 1 Nisan
Olanları anlattım o da benim evet dememi istiyor ama annemin sözünden de çıkamazmışım.
İrem: acaba ben de berkeyle çıkıyorum diye yalan söylesem berke beni sever mi?
Ben: hahaha güzel fikir.
Samet sürekli fotoğraflarımın altına özele gel. Ne zaman cevap vereceksin? Evet de gibi şeyler yazıyor of ya. ben de istiyorum evet demeyi ama olmuyor işte.
10 gün daha geçti. Bu 10 gün sametin bana yalvarmasıyla ona evet dememi istemesiyle geçti. Ve ben şu an babaannemlere gidiyorum. Of feci heyecanlıyım. Ya yüzüme çıkma teklifi ederse o zaman ne yapacağım.
Akşam olduğu için sokağa çıkamam. Ama samet, Doğukan, kader, cenk sokakta. Anlaşılan güneşinkiler de izin vermemiş akşam diye. Sokağa çıkamazsam sameti dikizleyebilmek için balkona çıkarım. Balkona kardeşim defneyle çıktım. Sürekli sesli gülüyoruz. Samet fark etsin baksın diye. Baktı da. Sonra kader e bir şeyler anlattı. Kader baya şaşırdı. Oha falan dedi. Sonra fark ettim beni sevdiğini anlatmış.
Noldu kader çok mu şaşırdın beni sevdiğine.
Amcam beni çağırdı yanına
Amcam: ee fatoş napıyorsun
Ben: hiç
Amcam: facendeki o şapkalı çocuk kim?
Ohaa şu an sametten bahsediyoruz.
Ben: arkadaşım
Amcam: seni rahatsız mı ediyor ne cevabı bekliyor
Ben tabii ki de sessizliği seçtim.
Sonra okuldan mı filan deyince ben de hayır bu mahallede oturuyor dedim. İyi halt ettin fatoş.
***yarın****
Babaannemlere geldik yine annemle babaannem komşuya gezmeye gidecekmiş ben de bahaneyle güneşin yanına geldim
Doğukan: fatoş amcan dün sameti kıstırdı ben bir an dövcek sandım valla
Şu an beynimden vurulmuşa döndüm. Ne demek kıstırdı. Of amca ya. Sizene benim aşk hayatımdan al işte samet beni faceden de çıkarmış olamayan aşk hayatım başlamadan bitmiş.
Doğukan ın zoru ile samet yanımıza geldi.
Güneş: doğrumu Doğukan ın dedikleri
Samet: evet
Ben: tamam güneş fazla konuşmaya gerek yok.
Onun aşkından bu kadar olur işte. Ne bekliyorum ki benim için savaşmasını falan mı? Çok bekleme fatoş. Soğan adam ya.
Bakalım bu ne kadar daha böyle sürecek. Belki de samet beni gerçekten sevmiyordu. Tehditle de bıraktı.
Hiçbir zaman mesajlaşamayacağız ya da başka bir şey. Eğer gerçekten seviyorsa elinde sonunda tekrar çıkarız.