Aziz anlatacak bölümü♡
"Herkes içinde kendi cehennemini taşır,bizim cehennemimiz de bizi öyle bir yaktı ki.Geriye küllerimiz bile kalmadı..."
"Aziz,özür dilerim."
"Sen salak mısın?"
Evet cidden Azra tam bir salak.Odadaki ocağı açmaya çalışmış sonra da patlama olmuş ve tüm oda buram buram gaz kokuyordu.
"Cevabını biliyorsun."
"Evet salaksın."
"Aziz."
"Yine ne var."
"Bir şey yok."
"Söylesene be."
"Seninle dertleşebilir miyim diye soracaktım ama sinirlisin ve beni dinlemezsin.Ben battaniye alıp balkona çıkıyorum sen de kendi odana gidersin."
"Gitme."
"Neden? İnsanlar senin umrunda oluyor muydu?"
"Anlat."
"O kadar kibarsın ki çok duygulandım."
"Anlatsana sen."
Gözleri.Çok güzeldi.Ben insanların gözüne bakmayı çok severdim.Özellikle renkli gözlü birini gördüysem bakışlarım gözüne kenetlenirdi ve Azra'nın göz rengi bal gibiydi.Bakışları direkt gözbebeğime doğruydu ve o bana böyle bakarsa asla bir şey dinleyemezdim.
"Gözümü salsan mı?"
Dedi.Uzun süredir baktığımı fark edince.
"Ama bana öyle bakarsan salamam ki."
"Nasıl bakıyormuşum?"
"Güzel."
Evet evet içses cidden öyle dedim.Kitaplarda okurdum böylesini ama gerçekmiş.Kız ona yürümeye başladığımı falan düşünmez umarım.Anlatmak istediği şey her neyse bilmiyorum.Bu kız gerçekten kim onu da bilmiyorum.Sanki tanışıyorduk da uzun süre sonra görüşmüş gibiyiz.Onda anlamadığım bir şekilde hüzün var.Evet,bolca hüzün.Kendini kötü hissederken insanlara gülümsemesi çok zor ama o bunu çok iyi başarmış.Her ne kadar bu kıza ısınamasam da hayat hikayesini merak ettim.Sonuçta bu hayata hepimiz bir iz bırakarak gidiyoruz.
"Yine bana bakıyorsun."
"Öylesine."
"Tamam."
Kulaklığını alıp balkona geçti.Yanımda durmak istemiyordu,utandığı belliydi.Ben de tedirgin olsun istemedim odasından çıkıp kendi odama ilerledim.
Sahi.Bu kız kimdi? Neden gelmişti bu tura? Neden bana,daha doğrusu tanımadığı birine derdini anlatmak istemişti.Halbuki o kadar geniş bi çevresi var ki saniye başı biri yazıyor elbet birine anlatırdı.Ya bana güvendi anlatmak istedi ya da başkalarıyla paylaştı ama bana da anlatmak istiyor.Açıkçası ikinci seçenek daha makul geldi.
Azra'nın balkonuna baktığımda uyuyakalmıştı.Hangi şarkıyı dinlediğini tahmin edebiliyorum çünkü uçaktan beri aynı şarkıyı dinleyip duruyor.Tuğkan-Kusura Bakma.
Normalde insanlar hakkında çok iyi gözlem yapabiliyorum ama Azra kendi benliğim içinde değil zaten o sıradan bi insan da değil.Yani onu pek anlayamıyorum ama belki zamanla anlayabilirim.
"Ne zamanı yaa Aziz sen iyi misin sanki kızla arkadaşsın hayatına aldın da zamanla anlayabilirmişim.Neyse iyi geceler..."
Bunu gökyüzüne bakarak söylemiştim çünkü yalnız insanların tek dostu gökyüzüdür ve yalnız hissetmesinler diye her gece onlara bir şeyler söylerim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIKTAN AYDINLIĞA
AdventureAzra,Aziz,Furkan ve daha nicesi... Tatil için yurtdışına gitmişlerdir fakat dönüşte işler istedikleri gibi ilerlemez.Bütün dünyayı etkisi altına alan covid19,tur kafilesini de etkiler.Dönüşte aylarca karantinada kalan kafile,virüs ölümü haricinde g...