•Bir

26 2 0
                                    

Sizden bir sey isteyeceğim başladığınız tarihi yoruma yazar mısınızzz♡

Bölüm Azra'nın anlatımıyla olacak.♡

"Hatayı yaptıktan sonra dilenen özürün ne değeri ne gerçekliği vardır."

Hayalime gidiyorum.Hayalime gidiyorum.Hayalime gidiyorum.Evet sakin olmalıyım.Çok güzel bi tatil geçireceğim.Sessiz,sakin,huzur dolu,bol eğlenceli,videolu...

"Haydi gençleeeer biraz kopmayalım mı obaaaa haydi bakim yandan yandan ooh yandaan."

Diye sohbete başladı Furkan evet ismini nerden bildiğime gelirsekkk Furkan alnının tam ortasına ismini yazmış ve gerçekten 7 derece miyop olan biri bile uzaktan rahatlıkla okuyabilirdi.Eh ne diyebilirim ki.Allah akıl fikir versin.Bakırköy devlet hastanesinde hala neden yatmıyo anlamış değilim ama vardır bi hikmet.

Bu zamana kadar hep içime kapanık biriydim ta ki 2 yıl önce Youtube kanalıma "Utangaç insanlar olarak yaşadığımız sorunlar" isimli videomu yükleyene kadar.

O video benim duvarlarımı yıkmamı sağladı.İnsanları iyiye yönlendirmemi sağladı.Çok güzel bi çevrem oldu.Kimisi benden büyük kimisi küçük ama harika bi aile olduk ve ben şimdi bu aileye şuanda yaptığım,yaşadığım şeyleri göstermek için canlı yayın açacağım.

"Heeeeello familyy,ben Azraşkınız keyifler nasıll yazın bakalım.Seni gördük daha iyi olduk,sen nasılsan biz de öyle,yaa Azra yolculuk nasıl geçiyo.Hepinizin yorumlarını okumaya çalışıyorum ama muhteşemsiniz.Hızınıza yetişemiyorum.Yolculuk çok iyi geçiyo şuanda.Sizi düşünüyorum,geziyi düşünüyorum 2 saat yolumuz kaldı.Uçmayı seviyorum zaten o yüzden sıkılmadım ve size hediye olsun diye sayfalarınızda biraz stalk yapmış olabiliriiim."

"Sayın yolcularımız,şuanda bize ulaşan bilgilere göre hava durumunda beklenmedik bir değişiklik olmuş o yüzden ilk durağımız olan İtalya'ya gitmeden Sırbistan'da durmamız gerekiyor.Aktarmalı uçuş olacağı icin hepinizden özür diliyoruz.Sizlere en iyi hizmeti sunmak için elimizden geleni yapıyoruz.İyi yolculuklar dileriz."

"Evet 2 saat mi demiştim.Yanılmışım.Bu yol uzar arkadaşlar.Yayını kapatmak zorundayım.Biraz uyuyup Sırbistan'da havaalanına inince yayın açarım.Şimdilik görüşürüz kendinize iyi bakın Azraşkınız tarafından öpüldünüzz."

"Bana bişey oluyoo.Ölüyorum sanırııım.Yardım ediiiin.Can veriyoruuuum.Göremiyoruuuum.Aaa bişeyler oluyoo.Yardıım."

"Furkan Bey iyi misiniz?"

"Hayır değilim ölüyorum sen nasılsın"

"Efendim eğer sorununuz görememekse gözünüzde uyku bandı var.Hatırlatmak istedim"

"Aaa gerçekten öyleymiş valla Allah razı olsun hostes kız.Sen olmasan ölüp gidiyodum yanımdakiler de bakmıyo bana."

"Hahaha ne demek efendim bi ihtiyacınız ya da sorununuz olunca bizi çağırmayın yeterlidir.İyi yolculuklar dileriz."

"Eyvallaaaaah ciğerim."

"Bi bakar mısın Furkan" diyip hayatımın hatasını yapmıştım.

"Ben mi?"

"Alnına Furkan yazan tek salak sensin.Sana sesleniyorum tabiki."

"Benle ne işin var,omeygaaatt,azraşk sen misin inanamıyoruuum oha şoklardayım bu gerçek mi biri beni dövsün."

"Seve seve döverim ben."

"Dur be şaka yaptım ayrıca sen kimsin ya neyse oha azraşk ne işin var yoksa Avru-"

KARANLIKTAN AYDINLIĞAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin