🌸 b e v e z e t ő

45 6 0
                                    

✧・゚: ✧・゚:・゚✧:・゚✧

A fagylaltos férfi kedves mosollyal nyújtotta át az utolsó adag hideg desszertet a pult felett, ezúttal a sötét hajú kislány apró mancsába nyomva, ki boldogan kóstolta meg azon nyomban az epres finomságot. Kis teste beleborzongott ahogyan lassan lecsúszott a torkán a jéghideg rózsaszín édesség, míg arcán az öröm vörös rózsái tündököltek, a tünemény szinte már ámuldozott a fagylalt ízletességén.

- Ez nagyon finom! - nevetett csilingelő hangján, mit bátyja egy halk kuncogással fogadott. A fiú is hamar megkóstolta saját desszertjét miközben egyik kezével Gintoki kezét szorongatta, s ahogy nyelve hegyét már beleásta, tengerkék szemei azonnal felcsillantak az édes aroma hatására.

- Nagyon aranyos egy család vagytok! - nevetett fel vidáman a pult mögött álló férfi, mire Toushirou és Gintoki zavartan kapták fel tekintetüket, értetlenül egymásra bámulva.

- M-mi... - dadogott halkan az alkalmi munkás idegesen a tarkóját vakargatva egy bizonytalan mosollyal szétterülve arcán, miközben az alparancsnok feltűnően kerülni kezdte mindannyiukkal a szemkontaktust. - Mi nem...vagyunk egy család.

A fagylaltos férfi elsőre ledöbbent a váratlan magyarázat hallatán, majd hamar a csalódás jeleit lehetett leolvasni ábrázatáról.

- Valóban? - nevetett fel kínosan. - Kár érte.

✧・゚: ✧・゚:・゚✧:・゚✧

Egy újabb Gintama fanfiction a láthatáron, ezúttal a pár napja megjelentetett film nagy sikerének ünneplése alkalmából! 💖 Ezúttal egy érdekesebb témába szeretnék belenyúlni, így míg a másik sztoriban folytatódik a nyomozgatás, ebben egy furcsa jelenségnek lehetünk szemtanúi mi egész Edot képes lesz pillanatok alatt felforgatni!

Jó szórakozást!
💖✨☺️

🌸 you are such a lovely family | ginhijiDove le storie prendono vita. Scoprilo ora