Jungkook şuan gördüğü görüntüyü sindirmeye çalışıyordu. Jimin evlerine gelmişti çünkü tekrar parasını alması gerekiyordu. Fakat Taehyung hastaydı, evden çıkamıyordu bile.
Jungkook da bir hata yapmış, onlar evde yalnızken alışverişe çıkmıştı. Papatyasını bile götürmemiști. Ve şuan Jimin'i öldürmek istediğini hissediyordu.
Biliyordu, Taehyung'u onu öpmemiști. Tam vaktinde geldiği için şanslıydı. Taehyung'un Jimin'i itip, ona sorular sormasına da şahit olmuştu. Fakat Jimin dinlememiş onu bir kez daha öpmeye çalışmıştı.
Jungkook çıldırmış gibiydi, Taehyung'u onun isteği dışında öpüyor, yetmemiş gibi daha çok öpmeye çalışıyordu.
O an Jungkook kendini kaybetti. Jimin'e saldırırken bir an bile düşünmedi, Taehyung onu rahatlatmaya, sakinleştirmeye çalışsa da boşunaydı. Jungkook'un gözü dönmüştü.
"Jungkook, onu öldüreceksin! Bırak onu, lütfen!"
Jungkook sinirle Taehyung'a dönmüş ve kanlı elleriyle gülümsemiști.
"Bana o sapığı mı savunuyorsun?!"
"Hayır! Sadece gitmesine izin ver! Başına bela mı almak istiyorsun?!"
Taehyung haklıydı, Jimin Jungkook yüzünden ölürse, hiç iyi şeyler olmazdı.
"Siktir git bu evden!"
Jimin bir an bile beklemeden koşarak evden çıkmış, bir daha dönmemek üzere evine gitmişti.
Jungkook da Taehyung'a bakmış ve ona yaklaşmıştı. Söylemeliydi artık. Ona olan hastalıklı aşkını anlatmalıydı.
"Taehyung,"
Taehyung gülümsemiș ve Jungkook'a bakmıştı.
"Jungkook'um."
"Seni seviyorum Taehyung."
Taehyung ilk başta tepki vermemiş sonrasında ise Jungkook'a sıkıca sarılmıştı.
"Bende seni seviyorum, Sevgili Jungkook'um."
Jungkook başını iki yana salladı ve daha sıkı sardı Taehyung'u.
"Ama ben sana aşığım Taehyung."
Çok aşığım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝘆𝗮𝗻𝗱𝗲𝗿𝗲 | taekook ✓
Fanfiction"Ben Jungkook, kendimle ilgili bildiğim tek şey bu." minific.