Η φαση ηταν περιεργη.Ποιος μπορει να στελνει γραμμα τα μεσανυχτα.Μετα σκεφτηκα μηπως δεν ηταν για μενα αλλα κατευθειαν ξεψασα αυτη τη σκεψη αφου ειδα το ονομα μου γραμμενο πανω.Πηρα επιτελους την αποφαση να το ανοιξω.<<Οκ για να δουμε>>
__________________________________________________________________________________
○Εμμ γεια.Ειδα πως αναστατωθηκες πολυ το μεσημερι μετα την κουβεντα μας.Ελα στον πυργο της αστρονιμιας στις 2:00 θα σε περιμενω.
Μαλφοϊ
__________________________________________________________________________________
Τωρα να πω πως το περιμενα;Οχι δεν το περιμενα.Μηπως τελικα εχει καρδια;Μπαααα.Τελως παντων η αληθεια ειναι πως στην αρχη δεν ηξερα αν θα παω η οχι.Τι κι αν ειναι παγιδα;Αλλα μετα αλλαξα γνωμη.Ντυθηκα.Δεν εβαλα κατι τρελο απλα μια φορμα με ενα crop top.Παταγα στις μυτες των ποδιων μου ωστε να μην με ακουσει κανενας.Δεν ειχα ορεξει για ανακρισεις.Πηγα στον πυργο.Ητανε ειδη εκει και περιμενε.<<Οο ηρθες>>ειπε ξαφνιασμενος.<<Ναι δεν το περιμενες;>>ρωτησα μπας και τον ψαρεψω.<<Οχι ενταξει σε περιμενα αμα ακουγες την κουκουβαγια.>>.<<Γιατι τι ειμαι τυφλη ή κουφη;>>.<<Αμαν κι εσυ παρεξηγιεσαι πολυ ευκολα.Εννοω μηοως κοιμωσουν.>><<Οο οκ συγνωμη η αληθεια ειναι πως ειμαι λιγουλακι ευαισθητη σε κατι τετοια>><<Λιγουλακι;;>>ειπε και γελασε.<<Ενταξει ισως αρκετα>>ειπα κι εγω προσπαθωντας να κρατησω τα γελια μου.Και θα πεις τωρα γιατι να κρατησεις τα γελια σου;Και η απαντηση ειναι γιατι ακομα δεν τον εμπιστευομαι και η καθε κινηση μου πρεπει να ειναι μετρημενη.<<Κοιτα αυτο που ηθελα να πω ειναι συγ- ηθελα να σου ζητησω συγν-.Ουφ αυτο ειναι δυσκολο.>>.<<Οοοο ελα τωρα δεν ειναι και τοσο δυσκολο να ζητησεις μια συγνωμη>>ειπα και ρολλαρα τα ματια μου.<<Οκ οκ θελω να σου ζητησω συγνννωμη.Ουφ το ειπα!>><<Ναι λες και εκανες κανενα κατορθωμα>>χασκογελασα.<<Τη δεχεσε η το ειπα τζαμπα;>>Τοτε χαμογελασα αυθορμητα.Τι να του πω τωρα;<<Ναι...τη δεχομαι λογικα;!;>><<Αα ωραια αυτο ηθελα να ακουσω.Ο και μιας και ηρθες θες να δουμε την θεα;Δηλαδη αν δε νυσταζεις.>>Ξαφνιαστηκα.Πραγματικα δεν περιμενα κατι τετοιο απο τον Μαλφοϊ.Συν οτι δεν ηξερα τι να πω.Τι και αν το κανει για να με πεταξει κατω απο τον πυργο;Ει σταματα να γελας κατσε να ησουν στη θεση μου!Δυστηχως αντι να απαντησω ναι η οχι πεταξα μια μπαρουφα!<<Μου την πεφτεις;>>Εδειξε ξαφνιασμενος και μετα ξεσπασε στα γελια.Λογικο δηλαδη με τετοιο τουβλο που εριξα!Δεν του ριχνω αδικο.<<Ειλικρινα πιστευεις οτι σου την πεφτω;;>>ελεγε χωρις να σταματαει να γελαει.Απλα δεν ειπα τιποτα.Μετα μου ηρθε μια ιδεα για να σωσω την κατασταση.Επρεπε να κανω κατι για να το διορθωσω.<<Πιστευω πως πρεπει να σου ζητησω κι εγω μια συγνωμη.Δηλαδη οφειλω αφου εκανα την μουρη σου μελιτζανι.>>Εκεινος χαμογελασε.<<Ωραια λοιπον περιμενω.>><<Ξερεις για εμενα δεν ειναι τοσο δυσκολο!Συγνωμη για την μπουνια και που σε ξεφτιλησα μπροστα σε ολο το σχολειο.>>Αυτος συνεχισε να χαμογελαει.<<Δεκτη.Τελικα θα κατσεις η οχι χωρις να σου ρην πεφτω>>συμπληρωσε και αρχισε να γελαει ξανα.<<Οκ,οκ θα κατσω>>ειπε και τον ακολουθησα.Μεγαλη βλακεια γιατι ξεχασα πως φοβαμαι τα υψη,αλλα το εκανα για τον Μαλφοϊ.Για περιμενε μολις το ειπα αυτο;Κατι παει στραβα με εμενα.Καθομασταν και μιλαγαμε για μια ωρα,Οσο τρελο και να ακουγεται περασα πολυ ωραια.Ηταν σαν να ενιωσα πως ηταν ο καλυτερος μου φιλος.Εππ μην παιρνεις φορα.Για πλακα το ειπα.Αφου ηταν ωρα να φυγουμε και ειπαμε καληνυχτα ο ενας στον αλλο αυτος με αγκαλιασε.Ενιωσα τοσο ασφαλης.<<ΟΧΙ ΟΧΙ κοφτο y/n>>ειπα απο μεσα μου.<<Δεν γινεται να εχεις συναισθηματα για τον Μαλφοϊ.ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΑΛΦΟΙ.>>Οταν πηγα επιτελους στον κοιτωνα μου δεν μπορουσα να σταματησω να τον σκεφτομαι.<<Λες οντως να εχω συναισθηματα;;>><<Μπααα ιδεα μου θα ειναι.>><<Η και οχι;;>>Αχχ δεν μπορω ειμαι πολυ μπερδεμενη.Αυριο θα δω τι θα κανω και με τους φιλους μου δεν τους εχω δει απο το πρωϊ.
●
●
●
Γειααα.Αυτο ειναι και το 5ο κεφαλαιο της ιστοριας.Περναω χρονο στο wattpad αντι για τα μαθηματα μου.Αν πατωσω στο 4μημο δεν θα αναρωτηθω.Αν και αξιζει.
Cya potterheads😃
VOUS LISEZ
My worst enemy.. or not?
FanfictionΕιναι η πρωτη σου χρονια στο Hogwarts.Κανεις καινουριους φιλους αλλα και εχθρους η μηπως οχι;Ειναι ο εχθρος σου πραγματικα εχθρος; Μηπως κρυβεται μια πραγματικη αγαπη πισω απο αυτη την εχθρα;Θα υπαρξουν διαμαχες για το ποιος θα κερδισει την καρδια σ...