Εχω αρχισει να βαριεμαι τη ζωη μου με τα γραμματα!Οκ παμε για μια ακομη φορα να ανοιξουμε αλλο αενα...
__________________________________________________________________________________
Γεια!Μηπως,ξερεις,μπορεις να ερθεις στο κεντρικο δωματιο του Γκριφιντορ;Θελω να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα...
•Χαρι Ποττερ•
__________________________________________________________________________________
Τωρα να αρχισω να αγχωνομαι;Τελως παντων.Ντυθηκα.Κατεβηκα κυριολεκτικα στις μυτες για να μην ακουστει ο παραμικρος ηχος.Μακαρι να πηγαινε ετσι οπως το σχεδιαζα.
<<Για που το εβαλες;;>>και ναι ηταν ο Draco
<<Εεε...Ετσι να..παρω λιγο αερα!Ναι αυτο!>>Αμα του ελεγα την αληθεια θα φρικαρε τελειως.Πιστευω ολοι μπορουμε να το φανταστουμε.
<<Εισαι σιγουρη;;Δεν νομιζω οτι πας για να παρεις αερα...>>
<<Ωωω Draco,σταματα να εισαι υπερπροστατευτικος.>>
<<Καλα,καλα...>>
<<Οκ φευγω τωρα byeee>>
<<Ναι,γεια>>◇Draco Pov◇
Ακουσα τριξιματα.Ημουν περιεργος να δω ποιος ηταν.Κατεβηκα και ειδα τη Y/n.Δεν χαρηκα που εφευγε κρυφα...Δεν αντεξα και φυσικα την ρωτησα που πηγαινε.Και εννοειται πως βρηκε την πιο ηλιθια δικαιολογια που μπορουσε.Αερα;Σοβαρα τωρα;;Και πιστεψε οτι τη πιστεψα;Τελως παντων δεν ειναι αυτο που νοιαζει τωρα.Πανω στο αγχος μου,μου ηρθε μια μπορεις να την πεις τρελη σκεψη.Παλευε το μυαλο και η καρδια μου για να παρω την αποφαση.Τελικα νικησε η καρδια μου.Θα το κανω.Ααα ναι ξεχασα να πω τι θα κανω.Λοιπον τα πραγματα ειναι απλα,θα την ακολουθησω να δω που πηγαινει.Το ξερω οτι αν με καταλαβει θα γινει εξαλλη αλλα δεν με νοιαζει πλεον.Αυτο που με νοιαζει ειναι να δω με ποιον τραβιεται βραδιατικα.Περπαταγα οσο πιο διακριτικα μπορουσα.Παλι καλα δεν γυρισε ποτε το κεφαλι της προς τα πισω.Που σημαινει πως δεν ειχε την παραμικρη ιδεα οτι βρισκομουν πισω της.Μπηκε στο κεντρικο δωματιο του Γριφιντορ...Που μονο ενα πραγμα μπορει αν σημαινε πηγε να δει τον Ποττερ...Μπορουσα να τους δω να μιλανε αλλα δεν ακουγα οποτε πλησιασα λιγο πιο κοντα.
<<Τι θες να ξεκαθαρισουμε;;>>
<<Λοιπον,θυμασε που πηγαμε στο μπανιο εκεινη τη μερα και ξερεις,σου ειπα...>>
<<Ναι μου ειπες οτι σου αρεσω αλλα δεν καταλαβαινω Χαρι που πηγαινει να καταληξει αυτο;>>
<<Απλα θελω μια απαντηση...Εσυ νιωθεις τιποτα για εμενα ή οχι;>>
<<Ερμμ...Κοιτα Χαρι δεν ειναι νομιζω πως ειναι η καλυτερη στιγμη να το συζητησουμε αυτο...>>
<<Σε παρακαλω χρειαζομαι μια απαντηση!>>
<<...>>
<<Οκ το παιρνω αυτο ως οχι...>>
<<Οχι Χαρι κατσε περιμενε...Μην το παιρνεις ως οχι>>
<<Τι δηλαδη,νιωθεις κατι για εμενα;>>Το προσωπο του γεμισε χαρα,σε αντιθεση με το δικο μου.Πραγματικα δεν μπορουσα να πιστευψω αυτο που γινοταν.Κρεμομουν απο τα χειλη της.Αν απαντουσε ναι θα το σκεφτομουν πολυ σοβαρα ετσι οπως ειναι η σκαλα πλουπ μες το κενο.
<<Κοιτα...Εχω κατι να σου εξομολογηθω...>>
Οκ αυτο ηταν ειχα ηδη βουρκωσει δεν αντεχα αλλο απλα ετρεξα πισω.Απο τη βασυνη μου επεσα πανω σε ενα κουτι τυπου μπαουλο και μπορω να πω πως εκανε πολυ δυνατο θορυβο.
KAMU SEDANG MEMBACA
My worst enemy.. or not?
Fiksi PenggemarΕιναι η πρωτη σου χρονια στο Hogwarts.Κανεις καινουριους φιλους αλλα και εχθρους η μηπως οχι;Ειναι ο εχθρος σου πραγματικα εχθρος; Μηπως κρυβεται μια πραγματικη αγαπη πισω απο αυτη την εχθρα;Θα υπαρξουν διαμαχες για το ποιος θα κερδισει την καρδια σ...