(Υπαρχει πολυ λιγο βρισιμο οποτε αν δεν σου αρεσει αυτη η γλωσσα πες μου αν ειναι να σταματησω)
Το επομενο πρωι με ξυπνησαν κατι χτυπηματα στην πορτα.Δεν ήταν δύσκολο να καταλάβω ποιος ήταν αφού άκουγα τη φωνή της φωναζοντας: "Ξυπνά Y/n θα αργησεις!!Άντεε ξυπνααα". Ναι ήταν η Ginny.
"Άντε και εσύ έχεις όρεξη πρωινιατικα;"της είπα την ώρα που άνοιγα την πορτα.
"Η αλήθεια είναι πως αν δεν είχαν έρθει ο Fred και o George να με χτυπάνε με τα μαξιλάρια για να ξυπνήσω θα κοινωνούν ακομα.Τελως πάντων,αντε ντύσου θα αργησεις και έχουμε D.A.D.A."
"Καλά καλά ετοιμαζομαι."
Εβαλα την ενδυμασια μου και κατεβηκα γρηγορα στο Great Hall.Περπατησα προς το τραπεζι των Slytherin.Ο Draco εριξε μια πλαγια ματια και μολις με ειδε, σηκωσε το κεφαλι και μου φωναξε: "Y/n!Y/N ΕΔΩΩ!"
"Ηρεμησε σε βλεπω!"
"Ναι καλα.Πως κοιμηθηκες;"
"Καλα σχετικα." Με πλησιασε λιγο περισσοτερο και μου ψιθυρησε στο αυτι: "Να σου πω,αυτο που εγινε το βραδυ...Το θυμασαι ετσι;;"
"Οχι γιατι τι εγινε??"του ειπα πειραζοντας τον.
Παγωσε.
"Τ- Τι εννοεις;; Ξεχασες τι ειπε χθες το βραδυ;; Αληθεια τωρα;;"
"Πλακα σου κανω πια. Ελεος. Εισαι πολυ μεγαλη drama queen."
"Αντε χεσου μαλακισμενο.Για πλακες ειμαστε τωρα;"
"Οχι αλλα μια πλακιτσα που και που δεν κανει κακο."απαντησα μα ενα γλυκο χαμογελο.
"Καλα οτι πεις."ειπε ανορεχτα.
Μετα με κοιταξε στα ματια εσκιψε λιγο και μου εδωσε ενα απαλο φιλι.Εγω του χαμογελασα.Γυρισα το κεφαλι μου γιατι ενοιωθα πολλα ματια καργωμενα πανω μου. Και δεν ειχα και αδικο.Το μισο Hogwarts με κοιταζε. Και το ωραιο ειναι οτι δεν ξερω γιατι.Δεν ηταν μονο παιδια απο τους αλλους κοιτωνες,ηταν και μαθητες του κοιτωνα μου.Περιλαμβανομενων την Πανσυ και τον Μπλειζ.
"Τι εγινε να μαθω κι εγω;"ρωτησα γιατι πραγματικα με ετρωγε η απορια.Κανεις δεν απαντησε.
"Θα ρωτησω μια τελευταια φορα.Τι σκατα εκανα και με κοιτατε λες και ειμαι γαλακτομπουρεκο;"
Μονο ο Μπλειζ αποφασησε να μιλησει.Και δεν απευθυνιηκε καν σε εμενα.
"Draco φιλησες την Y/n;"
"Εσενα τι σου φαινετε;"
"Ειπα μηπως ειδα κατι λαθος επειδη ξυπμησα πριν ρνα τεταρτο."
"Μπλειζ"ειπε με ενα σοβαρο υφος "Σου εχω πει οτι οταν θες να πεταξεις μαλακια πες το μας για να μην δωσουμε σημασια."Ακουστικαν καποια μιλρα γελακια μετα το σχολιο του.Ο Μπλειζ απλα δεν εδωσε σημασια.Γυρισα παλι να δω αν με κοιτανε ακομα.Παλι καλα κανεις δεν κοιταζε ποια.Εκτος απο ενα ατομο.Τον Χαρι.Καναμε ενα μικρο eye contact και μετα κοιταξε κατω.Μπορουσες να διακρινεις πως ειχε πληγωθει, και εγω ημουν ο λογος.Αλλα απο την αλλη τι να εκανα.Εχω αισθηματα για τον Μαλφοι και δεν μπορω να το αλλαξω.Φυσικα και αγαπω τον Χαρι αλλα μονο φιλικα δεν μπορω να τον δω αλλιως.Ειχα χαθει στις σκεψεις μου. Καποια στιγμη ενιωσα ενα χερι να με ακουμπαει στον ωμο και να μου λεει "Ελα παμε το μαθημα ξεκιναει σε λιγο." Με το ζορι σηκωσα τα ποδια μου και περπαρτησα μεχρι την αιθουσα.●
●
●
Δηλωνω ζωντανη.Και ναι το ξερω πως δεν εχω ανεβασει κανενα κεφαλαιο εδω και πολλους μηνες,ΑΛΛΑ δεν φταιω εγω.Ειχα γραψει κεφαλαιο 2.500 λεξεων και το ειχα στα προχειρα.Τσακωθηκα με την αδελφη μου και οσο εκανα μπανιο πηρε το κινητο μου και μου το εσβησε.Φυσικα και το αντιμερωπησα με ηρεμο τροπο. Αρχισα να της φωναζω🙂.Τελως παντων εγραψα ενα συντομο κεφαλαιο και θα προσπαθω να ανεβαζω πιο συχνα.
Cya Potterheads 😗💫
ESTÁS LEYENDO
My worst enemy.. or not?
FanficΕιναι η πρωτη σου χρονια στο Hogwarts.Κανεις καινουριους φιλους αλλα και εχθρους η μηπως οχι;Ειναι ο εχθρος σου πραγματικα εχθρος; Μηπως κρυβεται μια πραγματικη αγαπη πισω απο αυτη την εχθρα;Θα υπαρξουν διαμαχες για το ποιος θα κερδισει την καρδια σ...