Η Αρχη🐍

1.1K 32 5
                                    

Μολις ειχα παρει το γραμμα μου για το Hogwards!Ημουν πολυ ενθουσιασμενη το ιδιο και οι γονεις μου!Ηταν πολυ χαρουμενοι και περηφανοι και εγω λιγο αγχωμενη.Κοιταξα το ρολοι. <<Ωχχ οχι θα αργησω>> ειπα και ετρεξα να παρω τη βαλιτσα μου.<<Στο καλο κοριτσι μου και καλη επιτυχια>>ειπε η μανα μου.Κατεβηκα τις σκαλες τρεχοντας.Πηρα το λεωφοριο και εφτασα στο σταθμο.Τοτε ειδα το εισητηριο εγραφε αποβαιρα 9¾.<<Χμμ περιεργο>> σκεφτηκα.Τοτε θυμηθηκα τι εγραφε στο γραμμα <<Για να πας στο τρενο περνας απο μεσα>>Τοτε καταλαβα οτι πρεπει να περασω μεσα απο τον τοιχο.Πηρα μια βαθια ανασα <<Η τωρα η ποτε>>πηρα φορα και περασα!

Με τη φορα που ειχα παρει επεσα πανω σε καποιον.Δεν ειδα το προσωπο <<Προσεχε που πηγαινεις>>μου ειπε εκνευρισμενος<<Συγνωμη δεν ηθελα να πεσω πανω σου>>ειπα ντροπιασμενη.<<Να κοιτας και καμια φορα και μπροστα σου>>Ειπε φευγοντας.<<Ρε φιλε ειπα συγνωμη>>Ειπα πολυ εκνευρισμενη.Μετα ακουσα μια γυναικεια φωνη να μου λεει<<Γεια εισαι καινουρια;>>Γυρναω και βλεπω ενα καστανο κοριτσι να χαμογελαει<<Ναι ειναι η πρωτη φορα που θα παω στο Hogwards>>απαντησα.<<Θες να ερθεις να κατσεις μαζι μας;>>ειπε και εδειξε προς δυο αγορια<<Αφου ειναι η πρωτη σου μερα σιγουρα χρειαζεσαι φιλους>>Συνεχισε.<<Ναι θα ηθελα πολυ να κατσω μαζι σας παιδια!>>.<<Ωραια ακολουθησε με>>ειπε πηγαινοντας προς τα αγορια.<<Λοιπον να συστηθουμε ειμαι η Ερμιονη,αυτος ειναι ο Χαρι και αυτος ειναι ο Ρον>>ειπε Η Ερμιονη.<<Χαρηκα παιδια ειμαι η y/n.>><<Χαρηκα!>>ειπε ο Χαρι.<<Κι εγω χαρηκα!>>ειπε ο Ρον με μπουκωμενο στομα.Μπηκαμε ολοι μαζι στο τρενο.Η ωρα περασε γρηγορα επειδη μιλαγαμε σε ολη τη διαδρομη.Καποια στιγμη επιτελους φτασαμε!<<Wow ειναι τοσο ΤΕΛΕΙΑ εδω!>> ειπα ενθουσιασμενη!Η Ερμιονη μου χαμογελασε.Καποια στιγμη ομως ειδα καποιον.Μου φαινοταν γνωστος.Μα που τον ηξερα;Μετα θυμηθηκα!<<Το αγορι!!>>Ειπα φωναχτα.<<Τι;;>>απορησε η Ερμιονη.

Η συνεχεια σε λιγο.....

My worst enemy.. or not?Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang