Part 15🐍💚

159 7 1
                                    

"Καταρχας θυμασαι τι σου ειχα πει εκεινη την μερα;"
"Ναι Χαρι πολυ καθαρα."
"Επισης θυμασαι εκεινο το βραδυ που ηρθες στο κ-" τον διεκοψα λεγοντας
"Ναι τα θυμαμαι ολα,που καταληγουμε;" Φυσικα και ηξερα που θα καταληγαμε αλλα...
"Ωραια.Ακουσε με."
"Αυτο κανω ολη αυτη την ωρα αλλα δεν βλεπω να βγαζουμε νοημα."
"Αν με αφηνες να μιλησω θα ειχαμε βγαλει νοημα Y/n." Ξαφνιαστηκα. Ο τροπος που το ειπε ηταν πολυ αποτομος. Δεν τον εχω δει ποτε να μιλαει ετσι. Ψιλοτσαντιστηκα. Δεν μου αρεσει να μου μιλανε ετσι. Αλλα μετα θυμιθηκα πως εχω υπαρξει κι εγω καπως αποτομη προς τον Χαρι οποτε δεν μιλησα.

"Καλα συνεχισε."
"Επιτελους. Λοιπον απο οτι βλεπω θυμασαι τα παντα. Μηπως θυμασαι και ποσες φορες σε εχω ρωτησει να μου πεις τι αισθανεσαι και με παρατησες στα κρυα του λουτρου;"
"Ναι θυμαμαι."
"Χαιρομαι. Μηπως μπορεις να μαντεψεις γιατι σε τραβηξα εδω περα;"
"Πεστο Χαρι να τελειωνουμε. Δεν νοιωθω που δεν νοιωθω καλα θα παθω και καμια ασφυξια τοση ωρα που καθομαστε εδω μεσα. Και δε λεμε και τιποτα καινουριο ολο κυκλους κανουμε γυρω απο το ιδιο θεμα. Μου εχεις κανει 500 ερωτησεις που ξερεις οτι ξερω την απαντηση. Μην σπαταλαμε τσαμπα τον χρονο μας αν θες να μου πεις κατι απλα πες το." Ξαφνικα πηρε ενα σοβαρο υφος.

"Πολυ καλα. Σε ειδα σημερα να φιλας τον Μαλφοι. Τρεχει κατι μεταξυ σας ναι η οχι;"
Φρικαρα λιγο. Αλλα δεν μπορουσα να του το κρυψω αλλο.
"Ναι τρεχει κατι μεταξυ μας."
"Οποτε δεν νοιωθεις τιποτα για εμενα."
"Μονο φιλικα."
"Ενταξει. Εισαι ελευθερη να φυγεις δεν σε κραταω αλλο εδω μεσα. Πηγαινε παρε λιγο αερα." Δεν ηξερα τι να του απαντησω και απλα εφυγα απο την αιθουσα.

Βγαινοντας επεσα πανω στον Fred;
"Fred; Τι κανεις ακριβως εξω απο την πορτα;"
"Κρυφακουω duh!"
"Wow και μου το λες ετσι καταμουτρα;"
"Ναι" ειπε με ενα χαμογελο
"Καλα. Πηρες τις πληφοριες που ηθελες;"
"Ναι οχι οτι με νοιαζουν κιολας απλα περιμενα να τελειωσεις την κουβεντα σου για να δεκς την φαρσα του Ρον!"
"Μα τωρα δεν μου ειπες οτι κρυφακουγες;"
"Ε αφου ηρθα που ηρθα ειπα να ακουσω και τι λεγαγε. Αν θες τη γνωμη μου πολυ μπερδεμα κοπελια!"
"Πωπω Fred ειλικρινα αυτη τη στιγμη δεν θελω συμβουλες απο κανεναν για την προσωπικη μου ζωη!"
"Καλα ντε ηρεμησε. Δεν σου θυξαμε την μανα. Την οποια πολυ ενδιαφερομαι να γνωρισω. Θα μου δωσεις το τηλεφωνο της;" ειπε κανοντας αυτο φλιρτινγκ προσωπο η κατι τετοιο.
"Να σου πω εχω ηδη τα νευρα μου θες να ξεσπασω πανω σου;"
"Θελω να ειμαι ειλικρινης οχι." "....." "Τελικα θα ερθεις να δεις την φαρσα η μπα;"
"Ναι θα ερθω" ειπα με βαρεμαρα
"Τελεια" φωναξε και με πηρε απο το χερι μεχρι το Great Hall.

(Ας πουμε οτι εκαναν την φαρσα γιατι δεν μου ερχετε κατι λολ.)

Γελαγαν υστερικα. Ενταξει δεν μπορω να πω ειχε πολυ πλακα. Ειδα μεχρι και τον Μαλφοι να χασκογελαει στα κρυφα. Αφου εγινε η φαρσα και χαλαρωσαν ολοι οι μαθητες που βρησκονταν στο Great Hall οι διδυμοι μου επιασαν την κουβεντα. Ειναι πολυ ομιλιτικοι και κανουν πολυ καλη παρεα. Απο οτι φαινεται ομως ο Draco δεν ηταν και τοσο χαρουμενος με τις καινουργιες μου παρεες. Οσο μιλαγαμε ηρθε,εκατσε διπλα μου,εβαλε το χερι του γυρω απο την μεση μου και με φιλησε. Στο στομα φυσικα.

"Οπα παιδια πηγαινται βρειτε κανα δωματιο"
"Γιατι ρε,λογαριασμο θα σου δωσω που θα φιλαω το κοριτσι μου;" μετα γυρισε και μου ειπε
"Γιατι κανεις παρεα με αλλα αγορια;" πριν προλλαβω να του απαντησω το εκανε ηδη ο George
"Γιατι θα σε ρωτησει και με ποιον κανει παρεα; Τι φοβασε μηπως καταλαβει πως ειμαστε πιο διασκεδαστικοι απο εσενα; Επειδη εισαι εσυ βαρετος δεν σημαινει οτι ειμαστε ολοι."
Φανηκε πω του ειχε γυρισει το ματι οποτε αποφασησα να παρω την κατασταση στα χερια μου
"Ενταξει νομιζω πως φτανει η ενταση για σημερα. Αντε παμε Draco μαλλον χρειαζομαστε και οι 2 ξεκουραση."
"Αυτος δε χρειαζετε ξεκουραση.Θεραπεια χρειαζεται."
"Φτανει George θα τα πουμε καποια αλλη στιγμη. Ελα προχωρα Draco."

Και καπως ετσι φυγαμε απο το Great Hall και κατευθυνθηκαμε προς τα δωματια μας.

Γεια! Ετοιμασα και αυτο το κεφαλαιο μεσα σε μια μερα. Πρεπει καπως να ξεπληρωσω για την απουσια μου εδω και ποσους μηνες. Εβαλα αρκετο Fred και George σε αυτο το κεφαλαιο γιατι ειναι οι αγαπημενοι μου απο ολους τους χαρακτηρες.

Cya Potterheads 🧙‍♀️⚡

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Jan 03, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

My worst enemy.. or not?Onde histórias criam vida. Descubra agora