Bazı kadınlar saatlerce makyaj yaparlar, bazıları ise sadece gülümser...
~~~~~~~~
Arkamı döndüğümde sadece duvarla karşılaştım. Evet kesinlikle fazla kitap okuyordum. Kafamı iki yana sallayıp bu düşüncelerden kurtuldum.
Dersi dinlemeye başladım. Kağıdı buruşturup kalem kutuma koydum.Beylik yeni geldiğimiz için birileri bize şaka yapıyor. Teneffüs zili çalınca Duru ile birlikte dışarı çıktık. Boş bir bank bulup oturduk. Duru konuşmaya başladı.
"kanka dersteyken bana mesaj gelmişti aslında bir şaka yapıyordu olabilir ama abilerimin olduğu yazıyordu mesajda"
Dedi. Ben de ciddi mi diye ona baktım. Ciddiydi hem de hiç olmadığı kadar. Bu sefer söze ben başladım.
"kanka aslında ben de ders de cebimde Bir kağıt buldum derste gösteririm."
Dedim. O da kafasını salladı. Sonra yanımıza biri geldi. Bu bizim sınıftaydı herhalde.
"Merhaba kızlar ben Göktuğ. Ne yapıyorsunuz? "
Diye sordu. Ben de ilk Duru'ya baktım. Gözleriyle'evet' der gibi bakıyordu. Neye evet dediğini de anlamadım.
"Merhaba ben de Asel. Gördüğün gibi oturuyoruz..."
Dedim o da gülümsedi. Komik birine benziyordu.
"Ben de Duru "
Dedi. Sonra tekrar konuşmaya başladı
"Size bir espirili yapayım mı?"
Diye hevesle sordu ben de hevesini kırmamak için. Kafa salladım.
" Elektrik sandalyesinde oturan idam mahkumu yanında ki adama ne demiş?"
Diye sordu. Duru da
"Ne demiş?"
"Çok korkuyorum elimi tutar mısın?"
Deyip kahkaha atmaya başladı. Biz Duru ile boş boş bakıyorduk. Sonra Göktuğ'nun ensesini bir el tuttu. Bu çeteden bana benzeyen çocuk du.
"Lan oğlum kızlar yeni geldi okuldan soğutucaksın!"
Diye sinirle tısladı. Ben bile korkmuştum yani. Göktuğ durur mu hemen cevap verdi.
"Niye aşkım sen bana buz dolabı mı demeye çalışıyorsun? "
Diye sistemle sordu. Duru durur mu hemen lafa attı.
"Şey bakın ııı... Bakın size saygı duyarız eğer gayseniz aşkınızı başka yer de yaşasanız?"
Diye masumca sordu. Çocuk gözlerini kocaman açarak başını hızlı hızlı hayır anlamında salladı.
"Hayır, hayır yanlış anladınız gay değiliz bu yavşak böyle davranıyor"
Diye açıklama yaptı. Şöyle bir etraf baktım tüm çete buradaydı.
Çete; 4 erkek 2 kızdan oluşuyor du. Kızlar diğerlerine benzemiyordu. Ama şimdi böyle etrafıma dolunca bir korkmadım değil yani. Kızlardan biri konuşmaya başladı.
"Merhaba ben Melek Solmaz."
"Merhaba ben de Asel Karan"
Dedim. Bana şaşırarak baktılar. Ben de derin bir nefes aldım ve konuşmaya başladım..
" Hadi ama bu gün şaşırma günü falan mı?
Diye sordum. Diğer kız hemen toparladı.
"Yok sadece ismin çok güzel"
Dedi. Ciddi misin? bakışı attım. O da hayır bakışı attı.
"Merhaba ben de Duru Aktan"
Dedi. Yine şaşırdılar. Ofladım. Ne var yani?
"Ben de Selenay yılmaz"
Dedi. Ben de 'memnun oldum' anlamında kafa sallıyordum.
"Ben de Göktuğ Kaya"
Gözlerimi şaşırarak açtım. Hemen Duru'ya döndüm. Aynı anda çığlık attık.
"Yok artık!"
Diye şaşkınlığımı ortaya koydum. Göktuğ
"Ne oldu ya?"
Diye sordu. Ben hemen telefonumu çıkarıp Göktuğ'ya gülümse dedim. O da gülümsedi. Ve fotoğrafımızı çektik Duru ile. Ben Duru'ya döndüm ve
"Kanka bu gerçek değil biliyorsun demi?"
Diye sordum. O da kafasını salladı. Kitap karakteri tabiki de gerçek olamaz. Sadece tesadüf... Okuduğumuz ve çok sevdiğimiz bir kitap karakteri Göktuğ Kaya
' güneşi söndürmem gerek'
Kitabı."Kızlar ne oldu?"
Diye sordu bana benzeyen çocuk. Göktuğ cevap verdi.
" Ne olucak oğlum yakışıklıyım ya"
Diyerek egosunu gösterdi. Ay aynı kitapta ki gibi.
" Yok biz sadece...ımm boş verin ya"
Dedim utanarak. Duru da
"Tamam utandırmayın kankamı"
Dedi. Ve devam etti.
"Göktuğ Kaya fanı da kendisi"
Dedi hızla ona döndüm
"Sanki sen değilsin...neyse tanışmaya geri dönelim.
" Ben Çağrı Duran"
"Ben Meriç Yıldırım"
" Ben Merih Aktan"
Dedi ne dedi Aktan mı?
" Ben de Berk Karan"
...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
SELAM YENİ BÖLÜM İSTEKLERİ GELDİKLERİ İÇİN ATTIM SINIR KOYMAK İSTEMİYORUM AMA OYLARINIZI ATMAMAZLIK YAPMAYIN...
KENDİNİZE İYİ BAKIN
ÖPÜLDÜNÜZ
:)❤️