ŞU KARDEŞ DEDİKLERİMİZ İYİKİ VARLAR :)

45 2 0
                                    

Merhaba arkadaşlar yeni bölümü yazdım ama ne kadar beğenirsiniz bilmiyorum zaten okuyucum az buna nedense biraz üzülüyorum ama burda kendimi geliştirmek için yazıyorum.. Yazmak bana iyi geliyo. Öyle yada böyle okuduğunuz için teşekkür ederim :) 

Bu bölümde yada diğer bölümlerde kendinizden bişeyler bulduğunuzu biliyorum. Çünkü bende çoğu şeyi yazarken hayatımdan bişeyler buluyorum.. Elinize sıcak çikolatınızı alın battaniyenizin altına girin ve okuyun.. SEVİLİYORSUNUZ... öpüldünüz :)

Karşısında duran o kaşarı görünce onu orda öldürmek istedi.. Kalbi hızlı hızlı çarpıyordu. Elinden biricik emresini almıştı daha ne isteyebilirdi ki.. Beyni oyun oynarmışcasına ona yaşadıklarını hatırlatıyordu. Seda yalnız dışarda konuşabilirmiyiz? dedi. 
Bedeni titriyordu ipeğin, yanan bedeninden soğuk soğuk terler akıyordu. ayakları geri gitmek istiyordu ama bedeni ileriye doğru gidiyordu. Karşısında gördüğü o kadının yüzünden simsiyah ihanet akıyordu. 

Karnı şişmişti sedanın 6 aylık hamileydi.. Kızları olucaktı. Burayada ipeğin intihar ettiğinni öğrendiği için gelmişti.. Aklı sıra intihar ettiğini Emrenin öğrenmemesini sağlıcaktı. Zaten böyle birşeyi emreye söyleyip yuvasını yıkacak kadar vicdansız değildi ipek..

İPEK: neden burdasın ?

SEDA: bak neler yaşadığını biliyorum fakat yaşadıklarını emrenin öğrenmemesi lazım..

İPEK: Neden yoksa emre bana geri mi döner? Emrenin istem dışı olan o çocuğu babasız mı kalır ?

Seda korkmuştu. gözleri dolmuştu . Emreyide çok seviyordu. Ama ipek engel oluyordu buna yorulmuştu. Emrede her ne kadar artık sedayla ilgilenmesede Seda onu bırakmak istemiyordu.

SEDA: senden özür dilemicem.. emin olmalısın ki ben senden daha çok seviyorum emreyi. Hem benim onunla hayallerim var senin gibi bi kızın gelip bozmasına izin vermicem. Emreden ve ailemizden uzak dur! sizin gibi kızlar aşktan çok parayı düşünürler.

ipek sinirlenmişti. elini yumruk yaparak sıktı. hiçbirşey diyemiyordu. 

SEDA: O benim oldu artık.

Demesiyle ipek sıktığı yumruğu açıp yüzüne tokat attı. Hayatın atması gereken tokatı ipek atmıştı. kafasını eğdi önüne. Tekrardan kaldırdı. İntikam gülüşü gibi güldü seda. İpeğin kalbi yerinden çıkacakmış gibi sarsılıyordu. Yardım et bana Allahım dayanamıyorum artık kelimlerini kalbinin boşluklarından geçiriyordu. Kalbi artık boştu.. Bu acıya kaçımız dayanabiliriz ki, sevdiğimiz adamı alan kadın karşımızda. Yaktığı canımız yetmezmiş gibi dahada kanatmaya çalışıyor yaramızı.. Daha tam olarak sarılmamış yaramızı deşiyor... İşte hayat bu kadar boktan ve adaletsiz.


Tartışmaları duyan arkadaşı, daha fazla dayanamadan geldi yanlarına.. Sinirli gözüküyordu. İpeğin kızmıcağını bilse oracıkta o kızı öldürürdü.. Tutamadı attı kendini söze..

BAHAR: Siz aşkı para pul olarak görüyosunuz. Şu küçümsediğiniz mahalledeki insanlar sizi onurlarıyla ayaklar altına alırlar. Hıı bide merak ediyorsan bizde aşk para işi deği kalp işidir. Senin gibi kalpsiz ne anlasın... Şimdi yol al burdan daha büyük olay çıkmasın..

Seda büyük adımlarla uzaklaşıyordu ordan. Hayallerinide götürüyordu sanki beraberinde.. Artık o hayeller Emreyle İpeğin değil, Başka dünyalara ait olan Sedayla Emrenindi.. Hayalleri götürseydi yalnız oda iyiydi, o kız beraberinde yaşanmışlıkları mutluluklarıda götürüyordu..

Aldatılmak hiç sizin olmayan birini delicesine sevmektir. Kaybettiğini bile bile sevmektir. İhaneti en derinde yaşadığını kabul ede ede sevmektir. Belkide aldatılmak sizden gidenin ne zaman gittiğinden habersiz olmaktır...

Seda iyice kaybolmuştu gözden İpek kardeş kokulum dediği bahara sarıldı. Bedenleri birbilerini anlıyormuş gibi kenetlenmişlerdi. Neden ben dedi İpek Neden ben.. Öyle deme bitanem sen değilsin sadece çok seven ve çok değer veren insanların başına geliyor bu.. 

Güldü İpek benden hep birileri gitti önce babam sonra emre ama sen farklı ol kardeş kokulum sen gitme olur mu ?? Daha çok sımsıkı sarıldılar birbilerine şimdi daha iyi hissediyordu kendini .... 

Şarkıyı sevdiğim bi arkadaşım önerdi umarım dinler beğenirsiniz :) yeni bölümü kısa zamanda yazmaya çalışıcam :)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 10, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bizi yok ettinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin