ya sonra

68 3 0
                                    

merhaba arkadaşlar bu benim ilk hikayem ipekle emrenin aşkına tanık olucaksız bu hikayemde umarım beğenirsiniz :)

onlar ne arkadaş olabildiler nede sevgili belkide yalnızlığa kapılmış olan bir hiçtiler 

emrenin ağzından :)

5 yıl sonra  neden ipeği böyle bi sergiye çağırdım ipeğin yüzüme vurcak olan gerçekleriyle yüzleşebilcek gücüm varmıydı benim ?

Ah bilmiyorum, zaten evliliğimiz iyi gitmiyor sedayla tek gecelik sarhoş zevkim için bitirmiştim biz kelimesini :(

gerçekten aptaldım, ben ipeği o kadar çok seviyordum ki, onun için yapmıcağım yoktu

bigün ipekle ailem yüzünden kavga ettik aşktan gönül işlerinden çok paraya önem veriyordu ailem. benimde mantık evliliği yapmamı yoksa hayatımdaki herşeyimi alıcaklarını söylemişlerdi ipek hariç inanın hiçbişey umrumda bile değildi... İpek o gece bana ayrılıp  arkadaş kalmayı tekilf etmişti tabikide kabul etmedim. Sevdiğim kadınla arkadaş olmak mı ? ben onu seviyordum.. dedim ya size ipeğin bir sözü için yapmıcağım yoktur. O gece bi bara gittim içiyordum bizim şirketin ortağı olan kaya holdingin sahibinin kızı sedayı gördüm ailem bu kızla evlememi istiyordu.. Aslında doğruyu söylemek gerekirse bu kız sarışın uzun boylu fiziği iyi ve giyimi güzel bi kızdı fakat bu kızın böyle olması benim onunla evlenmemi gerektirmiyordu. Seda yavaş yavaş yanıma geldi merhaba değişini hatırlııyorum o kadar çok içmişim ki.. Kahretsin ki o gece olan oldu işte önce Sedaların dağ yolundaki evine gitmişiz Seda sarhoş falan değildi buna eminim ama genede benimle beraber oldu.. Sabah uyandığımda yanımda Seda vardı özür dilerdim hemen affet beni gibi sözlerle saçmaladım... Seda aksine teşekkür etti.. Ondan bi söz istedim burda yaşananların kimseye söylememesi için. Kabul etti ama beni seviyordu buna emindim....

İpeği aldattım ben 5 dakikalık zevk uğruna en değerlimi en kıymetlimi aldattım.. Aradan 15 gün geçmişti. Kendimi odama kapatmıştım hiç çıkmıyordum o odadan hak etmiyordum.. İpeği şimdiden çok özledim :( Telefonum çaldı arayan sedaydı.. sesi ağalamaklı geliyordu..

Ahh Allahım korktuğumum başıma gedi sanırsam ne yapıcam şimdi ben nasıl dayanırım İpekten ayrılmaya :( 

Seda hamile olduğunu ve o bebeği isediğini söyledi bunun imkansız olucağını defalarca söyledim ama dinlemedi yoksa aileme herşeyi anlatıcaktı tek seçenek vardı oda evlenmekti sedayla evllenmek 

Peki hayaller kurduğum kadına ne oldu ? Ben hayallerimize nasıl ihanet ettiim öyle off kahretsin kendiimden nefret ediiyorum :(

Telefonu kapatır kapatmaz ipeği aradım sahilde buluşmamız gerektiği söyledim ...

Korkuyorum İpek seni kaybetmeye göze alıyorum burda iki masum ve iki suçlu var beni affetmelisin unutma ben seni çok seviyorum ve hayatım boyuncada sevicem. İstersen gidelim burlardan, kaçalım, başka bi ülkede yaşarız. ne bebek, nede seda, kimse umrumda değil senden başka....

Diye düşünürken, gelmiştim bile sahile ipek karşımdaydı işte içimden sonkez BENİ AFFET dedim 

Bizi yok ettinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin