-Искам да знаеш, че ако я нараниш ще те убия.
-Не бих я наранил. - Отново, добави на ум. Може би не бих, но по дяволите, толкова много искам да я чукам отново. Нямам търпение да се приберем, за да мога да... - гласът на майката на Алиса прекъсна размислите му.
-Радвам се. - тя се усмихна. - Помолих Алиса да ми донесе храна, защото исках да говорим насаме.
-Досетих се. - каза ѝ. - Но за какво?
-Искам да ми обещаеш, че ще я пазиш и ще си до нея. - за момент той отново се замисли. Можеше ли да обещае нещо подобно? Като егоист, Даниел никога не беше мислил за опазването на някой друг освен себе си, но и не можеше да отрече, че за Алиса се замисляше по-често отколкото му се искаше. Този тип мисли не му харесваха, защото повечето от тях не бяха свързани със секс.
-Обещавам. - поредна малка усмивка се появи на лицето ѝ.
-Ще ми липсва, но поне ще знам, че е в безопасност.
-Можем да идваме и по-често, ако... - тя го прекъсна.
-Не, не, няма нужда. Дори ще е по-добре да идвате още по-рядко, искам да започне да свиква да живее без мен.
-Как така?
-Аз умирам, Даниел, и много скоро ще я оставя, макар и не по собствено желание. - тя си пое дълбоко въздyх. - И когато това се случи трябва да си до нея, за да и помогнеш да преодолее и моята загуба.
-Алиса не би приела каквато и да е било помощ. - каза Даниел, замисляйки се за характера на чернокосата за пореден път. Не успяваше да се сети за момент, в който тя да е поискала помощ за каквото и да е било от него. Дори и наистина да се нуждае от подкрепа не би се молила за нея. Всъщност не би молила за каквото и да е било.
-Така е, не би я приела, но това не значи, че не се нуждае от нея, повярвай ми, все пак съм й майка и я познавам. По принцип е доста затворен човек и честно казано не знам как сте се запознали и сближили.
-Това е - Даниел направи кратка пауза. - това е дълга история.
-Имам време, надявам се. - тя се засмя леко.
-Запознахме се в - той се замисли. Не можеше да каже истината, това беше ясно. - бар. - усмихна се. Щеше да измисли една своя, доста пикантна версия на запознанството си с Алиса специално за пред майка й. - Онази нощ Алиса се държа доста...разкрепостено, няма да забравя и, че беше облечена доста добре. Дойде при мен и ме заговори, опознахме се и - той спря да говори и се усмихна, представяйки си какво щеше да е, ако това реално се беше случило. - да кажем, че се позабавлявахме. - каза след кратък размисъл.
YOU ARE READING
◖Control/Контрол◗
Romance-Не искам нищо oсвен секс, малката. - прошепна ѝ, продължавайки с действията си... *** Той обича контрола. Затова и след първата си среща с Алиса, Даниел си поставя за цел тази непокорна, но красива жена да бъде негова на всяка цена. А като човек...