24.

3.9K 135 65
                                    

-Един път никога не ми е достатъчен, Алиса, никога. - прошепна ѝ, като вкара и останалата половина от мъжествеността си в тялото ѝ.

Алиса направи опит да се отдръпне от него, но ръцете му хванаха ханша ѝ, спирайки я.

-И двамата знаем, че няма къде да избягаш, Алиса. - каза, след което започна да се движи бавно, като влизаше до край във влагалището ѝ.

-Излез от мен, мамка му. - чернокосото момиче също говореше тихо, без ясна причина за това.

-Защо да го правя при положение, че си толкова - тласна се грубо в нея. - влудяващо - последва нов тласък. - тясна?

-Защото не ми е приятно, по дяволите. - изкрещя, усещайки поредното му грубо проникване. Всъщност не изпитваше само болка, но тя беше доста по-голяма от удоволствието, освен това вече се чувстваше като боклук. Жена, продала тялото си за пари. Жена, която до преди месец беше сигурна, че има самоуважение.

-Мислиш ли, че ми пука какво усещаш? - попита я, спирайки с действията си.

-Ако продължиш с това - тя погледна към мястото, на което телата им се сливаха. - утре няма да мога да ходя поне няколко дни.

-Е и?

-Значи няма да можеш да ме чукаш. - беше ѝ трудно да каже те си думи. Факта, че всичко беше просто секс я влудяваше. Винаги си беше мислела, че ще загуби девствеността си с някой, на който има доверие. Някой, който може да бъде нежен с нея и да му пука какво чувства. За нейно, съжаление, това никога няма да се случи.

-Мога да те изчукам отново още утре сутринта, стига да искам. - каза ѝ.

-Но няма да го направиш. - погледите им се срещнаха.

-Защо мислиш така? - попита я, влизайки в нея, отново без никаква милост. Тя затвори очи, в опит да задържи сълзите, които се опитаха да излязат от очите ѝ.

-Защото не си чудовището, за което се представяш. - отговори му тихо.

Даниел се усмихна, излизайки от нея. Тъкмо, когато синеоката си помисли, че всичко е приключило той ѝ даде да се разбере, че не е така. Докосна клитора ѝ с палец и започна да прави бавни, кръгообразни движения.

Алиса прехапа леко долната си устна, като през това време не издаваше нито звук.

-Не е само болка, нали Алиса? - попита я, тя и обаче не му отговори. - Ще ти задам един елементарен въпрос и, ако ми отговориш няма да правим повече секс тази вечер. - направи кратка пауза. - Готова ли си да го чуеш? - попита я, а тя кимна безмълвно. Не можеше да говори най-вече заради приятните движения, които Даниел правеше около клитора ѝ. - Защо не ми призна, че си девствена? - приближи лицето си към нейното. - Защо ме излъга?

◖Control/Контрол◗  Where stories live. Discover now