45. 🔞

2.7K 108 76
                                    

В главата има насилие, така че сами преценете дали да я прочетете
или не. ❤

-Все още искам да спя с теб, Алиса, и Джак ми предоставя тази възможност сега. - чувайки думите му я побиха тръпки. Явно Браян все още не се беше отказал от идеята си да прави секс с нея. - Но не съм тук, за да те насилвам, а за да ти помогна. И на теб и на Даниел. Проблемът е, че в останалата част от апартамента ти има няколко мъже, всеки от които е готов да убие и мен, и теб, и Даниел, затова не мога да ви измъкна от тук. Веднага след като си тръгна ще извикам от нашите хора, но преди това не мога да направя нищо кой знае какво. Въпреки това ти донесох нещо.

-Какво? - попита тихо Алиса с вече по-спокоен тон. За момент беше загубила надежда, че цялото това нещо щеше да има добър край.

-Джобно ножче. Не е кой знае какво, но ако все още не съм се върнал с помощ, то може да ти е от полза. Само трябва да го използваш в правилният момент. - тя кимна, вземайки джобното ножче с ръката на която поне засега нямаше въже, след което го скри под възглавницата си.

Минаха няколко минути, в които и двамата мълчаха, Алиса обаче усещаше погледът на Браян, който се разхождаше по тялото ѝ. Тя наруши тишината първа.

-Ще видиш ли дали Даниел е добре? - попита тя.

-Просто е пребит, ще се оправи. - отговори ѝ Браян.

-Диша ли?

-Естествено, че диша, Алиса. - Браян се засмя леко. - Не го пребиват за първи път, имало е и много по-тежки случай, така че спокойно, ще се оправи. - тя кимна, а секунди след това в стаята без предупреждение влезе Джак.

-Стоиш тук от десет минути и все още не си я изчукал? Що за мъж си изобщо?!

-Тъкмо започвах. - отговори Браян, потискайки желанието си да го удари.

-Давай тогава, искам да видя дали ще го направиш. - въпреки, че съм сигурен, че няма дори да я докоснеш, каза си Джак на ум.

-Няма да правя секс с нея, докато гледаш, Джак.

-А защо не прави секс с нея, докато бях отвън? - Браян се замисли, след което каза оправданието, което му дойде на ум първо.

-Исках да се насладя на тялото ѝ, преди да започна.

-Докосни я тогава.

-Какво? - слушайки разговорът им, Алиса започваше да се притеснява все повече и повече за това, което предстоеше. Единствената ѝ надежда беше Даниел да се събуди преди да е твърде късно.

◖Control/Контрол◗  Where stories live. Discover now