20

2.9K 133 124
                                    

Ще се радвам, ако отделите от времето си, за да отговорите поне на последните два въпроса, защото от отговорите ви мога да взема идеи за следващите глави. Благодаря предварително. 💘

-Преди да ме заплашваш, - Алиса вдигна очи и двамата срещнаха ядосаните си погледи. - си помисли какво ще стане, ако не се изплаша. - тонът, с който му говореше беше доста по-смел от обикновено. Опитваше се да се държи сякаш нищо не се беше случило, но и двамата знаеха, че изобщо не ѝ се получаваше.

-И какво ще стане, ако не се изплашиш, малката? - тя не му отговори. - Какво ще ми направи? - той продължи с въпросите си. - Какво изобщо можеш да ми направиш? - За съжаление Алиса знаеше, че не може да му направи нищо... поне не и с голи ръце.

Заради жестокото убийството, което Даниел беше извършил пред очите ѝ, страхът, който тя изписваше беше в пъти по-голям. Не можеше да стои спокойно, когато беше в близост до него, а точно в момента той беше близо. Опасно близо.

Синеоката не се поколеба дори за момент, събра сила и вдигна коляното си, като след това го заби с всичка сила между краката на мъжа, който я беше притиснал в стената.
Усещайки рязка и силна болка, Даниел направи крачка назад от нея и приклекна леко, а Алиса от своя страна реши да използва момента и бързо отиде в ъгъла на мазето, в който по-рано Даниел беше захвърлил пистолета. Тя го насочи  към него и сложи показалеца си на спусъка.

-Какво правиш, по дяволите? - попита я той, засмивайки се на действията ѝ.

-Защитавам се. - отговори му.

-Не бих те наранил. - каза ѝ. - Поне не тук, предпочитам да сме в леглото ми, а ти скъпа, да не можеш да мърдаш, докато ме молиш да спра.

-Няма да имаш възможност дори да се опиташ да ме нараниш.

-За твое съжаление ще имам, защото не си способна да убиеш човек. - поредна усмивка се появи на лицето му. - Не си способна дори да натиснеш спусъка.

-Не бих убила човек, но ти се държиш като шибано чудовище, Даниел. - изкрещя му. Той не обърна особено внимание на думите ѝ, вместо това започна да се приближава към нея. - Не мърдай... по дяволите, спри където си! - тя продължаваше да му крещи.

-Или какво? - попита я, когато пистолетът, който държеше опря в стомаха му. - Хайде Алиса, натисни спусъка. Натисни го и всичките ти проблеми ще изчезнат. - синеоката затегна хватката си около пистолета, но все още не смееше да изстреля куршум в тялото на Даниел. - Не искаш ли да се измъкнеш от предстоящото, малката? - тя отново не му отговори.

◖Control/Контрол◗  Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang