26.

3.3K 140 171
                                    

-И какво печелиш ти от моето удоволствие?

-Въпрос, чийто отговор и аз искам да разбера. - прошепна й Даниел, като след това отново нагласи малката и все още вибрираща секс играчка на входа на влагалището й. Тялото й потрепна леко, Даниел забеляза това, но реши да го игнорира и без да се бави вкара рязко играката. Алиса стисна чаршафа, който беше в страни от тялото й, като се стареше да не издава нито звук. Изненадващото и за двамата беше, че тя наистина успяваше да запази тишина и това видимо подразни мъжът над нея.

Той стана от леглото и все дрехите, който й беше оставил, за да облече.

-Какво правиш? - попита го тя с тих глас.

-Няма да носиш тези дрехи. - отговори й.

-А кои тогава? - сопна му се.

-Ще видиш. - направи кратка пауза. - След няколко минути се връщам и, ако те видя в различна от тази поза, ще има наказание. - той излезе от стаята, а когато Алиса чу, че вратата се отваря и затваря два пъти, тя издиша облекчено и сърба краката си, след което се покри с завивката. Беше минало толкова малко време, а вече мразеше тъпата играчка, ковто Даниел беше вкарал в тялото й. Искаше да я извади, но знаеше, че така ще го вбеси още повече, а точно сега искаше просто да не го ядосва , за да е всичко наред.

Както и беше казал, скоро Даниел се върна в стаята, а в ръцете си държеше ежендевна черна рокля.

-Не нося рокли. - спомена Алиса, гледайки към мъжа.

-Казах ти да не мърдаш, нали?

-Заповядвал си ми много неща, не помня конкретно това. - той се засмя. Имаше толкова неща в характера й, които наистина изкрено харесваше.

-Както и да е, бельото ти е там, ето и роклята. - остави я на леглото до момичето и се насочи към гардероба си, за да избере тениска, която да облече.

-Чакай... - започна Алиса. - може ли да извадя това нещо от... - той я прекъсна.

-Първо исках да е в теб колкото, за да свършиш, Алиса, но тъй като очевидно ти беше лесно да запазиш самообладние дори с играчката в себе си, няма да я вадиш. Всъщност дори ще излезем и ти ще си с нея. - мъжът извади черна тениска от гардероба си и я облече.

-Шегуваш се, нали?

-Изглеждам ли ти като човек, който се шегува, малката?

◖Control/Контрол◗  Where stories live. Discover now