are you serious

1.5K 68 131
                                    

Sabah kalktım ve etrafıma bakındım yanımda kimse yoktu, en son noah ile uyuyordum.
Ayağa kalkıp odadan çıkıp kendi odama gittim.
Banyoda işlerimi halledip aşağı indiğimde evde kimse yoktu. Beni bırakıp bir yere mi gitmişlerdi?

Noah
Bugün Lia nın doğum günüydü. Ona süpriz yapmaya karar verdik. Bu yüzden herkes şuan evin içinde saklanıyordu, Lia ise evde koşturup bizi arıyordu.
Bu komikti ve kendimi gülmemek için zor tutuyordum.

"HEYYYY" diye bağırdı Lia.

Bir kaç kere daha sayıkladıktan sonra pes etti.
Beni aramaya çalıştı ama telefonum sessizdeydi ve bilerek kapattım.
O sırada babamın işareti ile hepimiz saklandığımız yerden çıktık.
Lia nın mutsuz olan yüzü bir anda güldü. Onun gülmesi ile bende güldüm.
Tebessüm etti.

"Ciddi misiniz?" Dedi ve gülmeye başladı.

Herkes gülüp teker teker Lia ya sarıldı ve sıra bana gelmişti.

"İki tane hediyem var birini akşam vericem" dedim sarılırken, onun duyabileceği bir ses tonu ile.

Güldü.

"Zevkle" dedi ve ayrıldık ardından sırıtmaya devam ettik.

Herkes hediyelerini veriyordu ve gülüp eğleniyorduk. Ben ona bir çanta almıştım. Bu çantayı buraları gezdiğimiz gün çok beğenmişti. Bana söylemese bile anlamıştım.
Ben hediyeyi verince mutlu olmuştu ve sarılmıştı. Onu güldürmeyi seviyordum.

Hep beraber havuza girmeye karar verdik ve kıyafetlerimiz ile havuza atladık.
Burayı seviyordum beni mutlu eden nadir yerlerdendi. Lakin burdan kısa zaman içerisinde dönecektik. İki gün sonra bu harika yerden dönüyorduk. Bu beni ne kadar üzse de şu an tadımı kaçırmasına izin vermezdim.

Havuzdan sonra güneşlenmek için şezlonklara gittik ve herkes birer şezlonga oturdu.
Kendimi güneşe bıraktım, her yerimin yanıcağını bilsem de umdumda değildi. Güneşi seviyordum.

Lia nın telefonunun çalması ile hepimiz o tarafa döndük. Lia da telaşlı bir şekilde telofonuna bakıp ardından telefonu heyecanla açıp bizden uzağa gitti.
Kimdi bu?

Lia heyecanla yanımıza geldi ve konuşmadan geri yerine oturdu.
Telefonuna mesaj attım.

Lia💘
Kimdi o?

Arkadaşım

Tanıyor muyum

Hayır noah

Adı?

Offf kıskançlık yapma!

Elenor u arıyorum

Eski yaşadığımız yerde komşum


Lia ya bakıp gülümsedim o ise göz devirdi. Ne yapabilirim kıskanç olmak suç mu? Güven istiyorum, güvenmek istiyorum. Sadece onu kendime istiyorum. Sadece ben seviyim ben sarılıyim istiyorum. Diğer kızlar beni kullanıp ardından partilerde erkeklere vermişti. Bunun tekrar yaşanmasını istemiyordum hemde gerçekten aşık olduğum biriyle.

"Noah?" Denmesi ile daldığım yerden gözümü aldım.

Konuşan kişi lia ydı.

"Efendim?" Dedim

"İyi misin?"

"İ-iyiyim"

Yanıma geldi.

"Noluyo?" Dedi ellerini beline koyarak.

"Bir şey yok ya" dedim

"Kızgın falan mısın"

"Yooo"

Göz devirdi ve yerine geçti.

Kızgın değildim olmak için bir sebep yoktu ama onu sinir etmeyi tanıştığımız günden beri bayılıyordum.

"Ben içeri gidip geliyorum" dedim ve içeri gittim.

Tuvalete gidip işimi hallettikten sonra maddie ile karşılaşmam beni korkutmuştu.

"N-ne var?" Dedim

"Lia ya anlatma mı ister misin?" Dedi gülerek.

"Sus! Hayır tabi ki!" Dedim sinirli bir şekilde.

"Kızı seviyormuş gibi davranmak çok zor tamam mı?" Dedi.

"Sadece sus zamanı gelince ben konuşucam" dedim ve koluna çarpıp diğerlerinin yanına döndüm.

En son isteyeceğim şey lia nın öğrenmesiydi.

Louis ve lia beraber gülüşüyorlardı ve lia baya yanmıştı ve tatlı duruyordu. İstesem se istemesem de yüzüme bir gülümseme yayılmamasına engel olamadım.

"Hey iyi misin sen?" Dedi louis

"İ-iyiyim" dedim ve histerik bir gülüş attım.

Arkamdan gelen maddie nin sesi ile hepimiz oraya döndük.

Gözümle sus işareti yaptım. Dinlemedi ve güldü.

"Aramızdan birinin gerçekleri öğrenme vakti geldi gibi hissediyorum" dedi ve elinde olan içkiyi kafasına dikti.

Ah bu kıza gıcık oluyordum. Her şeyi maffedicekti.

"Dinliyoruz?" Dedi Lia

Maddie histerik bir kahkaha attı.

"Hani Lia ilk tanıştığımız gün demiştim ya beni biri aldattı ve ben onu gerçekten sevmiştim diye" dedi maddi ve Lia ile benim arama girdi ve gülmeye başladı. Louis bana bakıp yutkundu bende kendime engel olamayıp yutkundum.

"Ee?" Dedi Lia meraklı gözlerle gözünü bizim üstümüzde gezdirerek.

"İşte o kimdi biliyor musun? Senin üvey kardeşin" dedi ve kahkaha atıp kafasına içkisini geri dikti.

"Doğum günün kutlu olsun!" Dedi maddie gülerek

Lia ilk anlamadı ama sonradan gözleri dolmaya başladı. Kafasını bana çevirdi ardından louis e ve Gülen maddie ye.

Hiç bir şey demeden odasına koştu.
Gözünde ki hüzün ve hayal kırıklığı beni öldürebilirdi...
Hayatımı tam düzene sokmuşken, tam mutlu olmuşken her daim başıma bir şey gelmek zorunda mıydı? Her seferinde neden bu oluyordu?

Evet maddie den ayrılmadan Lia ile sevgili olmuş olabilirim ama madds umrumda bile değildi. Onunla sevgili olduğumuzu bile hatırlamıyordum.
Lia ya gerçekten aşıktım ama sadece aşıktım bunu sadece ona söylebildim gösteremedim...

Lia nın peşinden koştum, odasına girdi ve kapıyı kapattı. Ardından kapıyı kilitledi.

"Lia aç şu kapıyı!" Dedim ve açmadı.

"Açar mısın şunu?" Dedim sesimi yükselterek.
Hala tek bir ses bile yoktu.

"AÇ ŞU KAPIYI KIRMAK İSTEMİYORUM" diye bağırırken gözlerimden akan yaşlar yanağıma değmişti bile.

"Doğum günümde doğduğuma pişman ettiğin için teşekkür ederim sevgilim, seni seviyorum..."

stepbrother | noah schnappHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin