JackEra să adorm la volan pe drum și după ce era să mă ciocnesc cu un alt ametit din trafic am ajuns aici și intră tipa asta in mine de-mi scoate tot aerul din plamani. Bine asta fiindcă nici eu nu eram atent pe unde mergeam. Dar de ce sa recunosc așa ceva?După ce m-am ciocnit cu bunaciunea ce sta acum de vorba cu Ted corpul meu îmi dă de înțeles că nu-i chiar așa de obosit. Căcat,doar nu-s nebun! O noapte pierdută îmi mai trebuie. Așa că juniorilor poți să te întărești cat vrei da in seara asta nu primești nimic.
Desi daca stau și-o analizez mai bine pe bruneta nu-i rea deloc poate ar merita să-mi pierd câteva ore bune cu ea și așa mâine pot dormi mai târziu fiindcă n-am cursuri.
O văd cum se îndreaptă spre lift,dar abia merge. A zis că nu e beata însă după mers n-aș zice.
-Ted,domnișoara a venit cu mașina?
-Da,mi-a transmis prins casca Johan.
-Deci nu este băută.
-Nu domnule,eu cred că este foarte obosita. Mi-a zis din prima că vrea o cameră pentru o persoana făra nimic altceva inclus,pentru o noapte.
-Ok. Vorbim mâine. Sa nu mă deranjeze nimeni.
-Da,domnule. Noapte buna.
Mă îndrept grăbit spre lift văzând că domnișoara intra agale in el. La naiba,că abia se tine pe picioare,deci sa i-o trag nici nu se discuta. Rahat! Deci in seara asta trebuie să mă masturbez. Nu mai sun pe niciuna ca apoi să mă bată la cap până scap de ele .
Intru înainte să se închidă ușile și vad că stă rezemată de peretele liftului cu ochii închiși ,nici măcar nu știe că sunt și eu aici.
N-arata rău deloc.Dar nu pare să aibă mai mult de 18 ani. Are o piele maslinie,cred că este catifelata la atingere și îmi și imaginez cum mi-aș trece buzele peste pielea gatului ei,așa cum sta acum cu el expus.
I-aș linge toată porțiunea aceea și apoi i-aș musca ușor maxilarul frumos conturat,apoi m-aș avântă spre buzele ei perfecte. Desi mi se pare că-i prea slabă pentru gusturile mele,iar eu mai tot timpul aleg blonde,ar merge de-o tăvăleală zdravănă.
Însă nici bine nu-mi termin ideile că o și vad cum se prăbușește în fața mea.
-Futui morții măsii de treabă!
O prind repede sa nu de-a iar cu capul de pereti.
-Acum nici măcar nu te-am atins domnișoara și cazi iar. Hei,mă auzi?
Începe să mă ia toate căldurile,îmi dau gluga de pe cap și aud ușile deschizandu-se. O i-au în brațe,după cum am presupus e cam slabă la cat de ușoară este,văd și cheia camerei pe jos,cred că o avea în mana.
Vad cum pieptul i se ridică ușor semn că doar este leșinată și nu moarta. Deschid ușa și mă îndrept direct către pat. După ce o așez în pat las poseta pe noptiera de lângă cu tot cu cheie și mă uit la ea.
-Si acum ce dracu sa fac? Daca nu este doar leșinată din cauza oboselii si a pățit altceva?
Sun la recepție și Ted îmi răspunde din prima .
-Ted,suna-l pe doctorul nostru și vino cu el in camera 303,a lesinat domnișoara in lift.
-Imediat domnule,dar cred c-o să dureze un pic.
-Raman aici până ajungeți voi.
Rahat,pe lângă faptul că sunt frânt mai trebuie sa stau s-o păzesc pe bruneta. O analizez încă o dată și decid să-i dau totuși ghetele jos. Este cald in camera însă nu cred că are cu ce s-o schimb. Mă uit în poseta,poate are pe acolo băgat vr-un tricou,da nimic.
CITEȘTI
Mana Destinului 🔞
Roman d'amourCe este iubirea? Ea chiar exista cu adevărat? Eu de ce nu am parte de ea? Numele meu este Medeea,mai bine zis Deea. Toată viața mi-am dorit un singur lucru..sa fiu iubita cu adevărat. Toți m-au abandonat,însă când îl întâlnesc pe el simt cum toate...