Del 20

470 22 8
                                    

"Dn? Hei!" hørte jeg Carro rope bak meg. Vi har blitt venner igjen, ja. Jeg stopper opp og smiler stort mot henne og venter meg et smil tilbake. "Hei," sier jeg og hun smiler mot meg. "Hva har skjedd? Du har vært så mye borte, har vært veldig bekymret!" sier hun og ler smått. "Nei, jeg var bare litt mere syk enn normalt." mumler jeg. Jeg pleier å juge ganske mye nå for tiden, så det er no big deal.

Vi pratet om alt det rare vi kunne finne på, og det mener jeg. Vi pratet om Harry Potter, og Justin Bieber's kuk. Sånn seriøst, vi pratet liksom om Justin's greie. Vi er Beliebers, så det gir mer mening. "Hvor skulle du egentlig, for jeg skal dit?" spurte Carro og pekte mot et veldig lyse gult hus. "Nei, jeg skal til Statoil. Butikkene er ikke oppe på Søndager skjønner du," ler jeg smått. "Ja, hade bra!" sier hun og jogger mot det lyse gule huset. Sikkert onkelen hennes sitt hus eller no.

"Det blir 98 kroner," sa den feite og skalla mannen bak disken. "Her," sier jeg lavt og skiver(?) myntene over diksen. Jeg tok sjokoladen min, og mammas oppvasks produkt 'YES' eller noe.

Jeg gikk bortover veien og det var piss kaldt, herregud! Vinden pisket i kinnene mine og jeg var iskald. Snøen var nesten en hel meter over bakken her i Finland. Om sommern er det helt vanlig at det tordner og lyner, la oss ikke glemme regnen. Finlands klima er verdens kaldeste, tipper jeg. Dn, tenk på slikt når det er Geografi.. *facepalm*

Jeg så en mørke grønn og slitt bil parkert godt til rette, det så ikke ut til at noen satt i den så jeg gikk mot den. Jeg lente meg mot vinduet og så meg selv. Jeg begynte å posere, lage duckface, smile, le og sånn fjortis greier. Plutselig banket det på vinduet og jeg skvatt til. Der satt det en dame i 50åra og så drit sur ut, nemlig forbanna. Jeg løp for harde livet med latterkrampen i halsen.

Jeg hadde løpt et godt stykke unna og sprutet ut i latter. Etter at jeg hadde roet meg ned, litt. Tok jeg et bilde på Snapchat av skoene mine og skrev *Dumma meg jævli ut nå, hahah. #Kleeint*. Jeg la det ut på my story og startet å gå igjen. Jeg har lite liv, jeg vet..

Jeg smatt inn utgangsdøra og smalt den igjen bak meg. Jeg slengte av meg skoa og hang jakken min opp. "Hei, ven-" mamma avbrøt seg selv. "Jeg sa du ikke skulle kjøpe noe usunt! Bare oppvasks produktet, ingenting annet!" sa hun oppgitt. "Same shit," mumla jeg og løp opp på rommet mitt med sjokolade platen min.

Kjedeliiiiig.. Har mistet kjempe mange lesere for tiden, jeg orker nesten ikke skrive. Unnskyld.

U name it.

"We're finish, okay?" season 2Where stories live. Discover now