Det har gått uker siden den creepy stalkern 'tvang' meg til å late som om jeg og Isac er sammen, hvem ellers? Nettopp Fredi. Vi hater hverandre mer for hver dag som går, og vi må si imot hverandre minst en gang, I TIMEN. Så dum er han..
"Heks, du har to minutter på å bli ferdig!" roper Fredi spydig. "Sa creppy stalkern?!" roper jeg irritert og tar på perle øredobben. Han svarte ikke. Jeg og Isac skulle bli intervjuet.
"Så, Dn. Hvordan er det å være kjæresten til selveste Isac Elliot?" spurte inervju dama. "Som et helvete," mumlet jeg lavt. "Hva sa du?" smilte hun vennlig. "Jeg sa at det er helt fantastisk!" smilte jeg falskt og dro håret bak over. "Aww," kom det fra det betalte publikumet. Alle show gjør sånt, betaler folk for å få salen full, jeg har hørt det fra noen, så jeg vet ikke..
"Isac, hva syntes du om Dn da?" smilte hu intervjuern vennlig. "Hun er et godt menneske, ganske snill, la meg ikke glemme pen." sa Isac og flettet hendene våre sammen. Han fikk ikke lov å si at han elsket meg osv, for det ville blitt for mye, spør du meg. Nok en gang kom "Aww," ut av kjeften til det betalte publikumet.
Intervjuet, var endelig ferdig. Jeg løp inn til limoen og ventet på sen stygge Isac som sto å klemte fans.. Stygge fans. Jeg hater alle som liker Isac. Æsj, bare æsj. De skulle bare visst hvor stygg, dum, ekkel, pervo, og alt fuckings stygge ting han er. Hele han er æsj, uten for og innen for.
"Babe, smiiil!" sier Isac og tar fram mobilen. Jeg ser irritert bort på han mens han knipser et stygt bilde av trynet hans, med en sint meg i bakgrunnen. Selv om jeg virkelig elsket han innerst inne, kan jeg ikke vise han det.
Han poster det på instagram, og jeg sjekker mobilen. Han tagget meg, ofc. *My baby girl gets a little angry. I'll gonna make her happy: Baby girl, I love youu❤* skrev han til bilde. Han så på meg, og jeg så på han. Jeg stappet pekefingeren langt inn i kjeften min og lagde spy lyder. "Herregud," mumla han oppgitt.
Sorry, jeg vet jeg sier 'sorry' hver gang jeg poster en del. Men føler delene er korte, og jeg har null ideer.. Og har litt skrivesperre..
Vote og kommenter for mer!!
YOU ARE READING
"We're finish, okay?" season 2
FanfictionDn finner ut at hun faktisk elsket den perverse grisen ved navnet Isac. Etter flere krangler, og diskusjoner; Blir de sammen. Men tilgir Isac Dn om hun blir utro? Eller er det Isac som blir utro etter en fest, eller kanskje to? Et tips: les sesong...