Del 22

474 22 2
                                    

Jeg og Isac satt i kottet da det ble spisefri. Vi ville være litt alene. Isac ble jo berømt, og alle fuckings horer her på skolen løper etter han. Fra minst, til størst. Til og med en fra videregående har prøvd seg på han.

"Du er nydelig, vet du det?" sa Isac og fjernet et hårstrå fra ansiktet mitt, så dro han det bak øret mitt. "Hvor mange har du sakt det til..?" sukket jeg. "Ikke mange," mumla han, og jeg sukket høyere. "Men jeg har nesten aldri ment det, uten om til deg. Når jeg sier det til deg, mener jeg det virkelig." smilte han. Jeg smilte et skjevt smil, og han etterlignet meg. Jeg lo høyt.

-----------

Resten av dagen var som normalt. Kjedelig dag med vår stygge engelsk lærer, Mrs. Walt. Det var en privat skole, så vi fikk ikke lov å kalle lærerne etter navna deres. Skjipt, syns jeg da. Jeg gikk alene hjem, og sparket i en isbit.

Om sommern sparker man i steiner, men om vintern, enten harde snøballer eller isklumper. Finland er en av verdens kaldeste land, så for deg som ikke har vært her, kom heller aldri. Jeg sukket og dro på hetta.

Har sikkert sakt at jeg føler meg dårlig i nesten alle mine deler. Men jeg har vært i legevakta. Og skal dra til en legetime om ikke lenge, denne gangen er ikke det en liten forskjølelse.. Har også stressa utrolig mye hele uka, og har begynt å mareritter om kveldene grunn av alt presset. #Kleint.

"We're finish, okay?" season 2Onde histórias criam vida. Descubra agora