44. Články

451 13 1
                                    

J: To je pravda náhodou ségra. A neříkej že se nestarám o tebe.
D: Vždyť jo. O nás se staráš hezky.
To je tak hezký slyšet že váš kluk se umí postarat o rodinu.
T: Vy jste skvělí sourozenci.
J: Ty s Vildou taky.
D: Kdo je Vilda?
T: Můj brácha.
J: Jsou skoro stejný vlastně nevím kdo je lepší.😂
Praskla jsem ho do ramene a smála se.
J: Jo vlastně Týna ke lepší, rozhodně.😂
T: Správně.😂
D: Vy jste dvojka.😂 V tom článku jste vypadali jinak.😂
T+J: Článku?
Jakože překvapilo mě že už jsme na internetu.
D: Se podívejte. Stačí napsat do googlu Jankovo jméno.
Okamžitě jsem vytáhla mobil a hned na hlavní obrazovce si všimla spousta oznámení na instagramu. Přeskočila jsem to a zadala do vyhledávače ,,Janek Linhart" no a samozřejmě už tam byli asi tři články.
První měl nadpis ,,Janek Linhart odhalil soukromí a ukázal novou přítelkyni."
Vážně to zní hrozně dobře.
Přečetla jsem nadpis nahlas a otevřela článek. Ten jsem si už četla pro sebe. Začátek byl takovej normální, ale potom mě zarazila jedna věta.
,,Ale je trochu zvláštní, že si známý fotbalista našel obyčejnou holku. Podle všeho je totiž před kamerou poprvé a je tedy divné že by spolu jen tak začali chodit."
Bože co to je za větu. Vždyť to co píšou totálně nedává smysl a prostě nic.
T: Bože to je dementní článek.
J: Co tam píšou?
Přečetla jsem mu tu větu a Janek mi vzal mobil aby si to přečetl znovu.
J: Bože oni fakt neví co napsat. A nejhorší je že to takhle bude asi už pořád.
T: Skvělý. Ale za tebe mi to stojí.
Políbili jsme se a já začala číst další článek. Ten byl v pohodě a třetí mě opět vytočil.
Prej ,, Proč si mladá dívka začala úspěšným fotbalistou? Je to kvůli penězům, nebo slávě?"
T: To snad nemůžou myslet vážně.
A nejhorší je že si to teď třeba bude myslet i Janek. Ten mi hned vzal mobil a četl nahlas.
J: Ještě jednou budou chtít rozhovor a mají vážně smůlu.
T: Nemyslíš si náhodou že to co píšou je pravda že ne?
J: Nikdy bych si nic takovýho nemyslel.
Objal mě okolo ramen a já už radši nic nečetla.
Asi dvě hodinky jsme si povídali i s Deny a já si hrála s Tobim. Je boží a hrozně cute. A Deny je taky boží, ale cute asi úplně ne.😂










Pod KamerouKde žijí příběhy. Začni objevovat