28. Showtime

514 14 0
                                    

Z pohledu Janka:

Dojel jsem domů a přemýšlel jak Týně dokázat že jí miluju. Napadl mě jedinej nápad, ale bylo by to riskantní. Stoprocentně by to bylo ještě dneska v Showtimu a na internetu. Ale tak pro Týnu všechno.
Rozhodl jsem se teda vyjádřit na instagramu a to na story.

 Rozhodl jsem se teda vyjádřit na instagramu a to na story

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Dal jsem to tam a čekal na reakci. Bohužel jsem měl během hodiny ve zprávách a v žádostích kolem pětseti zpráv a odpovědí na tohle story. Mezi nimi se našli i novináři, ale neodpovídal jsem nikomu. Jen jsem to projel a kontroloval jestli to viděla Týna.

Pohled Týny:
Projížděla jsem instagram někdy kolem osmý a všimla si že Janek tam má něco novýho. Ale jen pohled na jeho profilovku, která byla úžasná se mi chtělo brečet.
V: Týno pojď se podívat!
Křičel Vilda z obýváku a já rychle doskákala za ním.
T: Co to je?
V: Se dívej.
Ukázal na televizi kde běžel Showtime a já se posadila.
M(moderátorka): Tohoto mladíka všichni jistě znáte. Ano je to Janek Linhart, neboli naše fotbalová hvězda.
Dnes večer ovšem na sociální síti zvané Instagram zveřejnil takzvané instastorýčko v němž napsal vzkaz pro dívku jménem Týna. Sami se podívejte co napsal.
Ukázala se tam fotka a moderátorka to přečetla. Nevěřím vlastním očím ani uším.
Vytáhla jsem mobil z kapsy na mikině a sama jsem se na to story podívala a opravdu. Opravdu to tam bylo. Chtělo se mi brečet. Tohle napsal pro mě. Opravdu mě miluje asi.
V: Co třeba díky?
T: To ty?
V: Trochu jsem tomu pomohl.
T: Sice jsem říkala že s ním o tom nemáš mluvit, ale děkuju ti.
V: A co budeš teda dělat?
T: Musím ho vidět. Zejtra.
V: Okej.
Odešla jsem k sobě a ještě si to story screenshotla. Chci to mít na památku. Teoreticky bych si to mohla i vytisknout.
....
Probudila jsem se a vzhledem k tomu že je konečně sobota tak jsem se zaprvý vzbudila v devět a za druhý jsem pak ještě půl hodiny ležela jen tak v posteli. No ale ne že bych vůbec nic nedělala.
Přemýšlela jsem jak se sejdu s Jankem. Nemůžu mu přece jen tak napsat. Nebo jo? Není to divný? Sakra já už zase nevím.

Pod KamerouKde žijí příběhy. Začni objevovat