Za patnáct minut byl Janek tady a já nastoupila.
J: Tak co se stalo?
T: Pohádala jsem se s mámou.
J: Kvůli mě?
T: Tak trochu.
J: To je mi líto.
T: Nemusí být. Vyřeším to, ale mám problém. Nemám s sebou žádný věci a ani na ten běh. Nebo vlastně pro ty se můžu stavit zejtra.
J: Ne nikam se nestavíš zejtra, protože teď pojedem koupit nový věci. Stejně si myslím že by si potřebovala lepší výbavu. Udělám s tebe totiž běžkyni na vrcholu žebříčku.
T: Na to už je pozdě.
J: Nemyslím si.
T: Můžem to zkusit, ale ty věci si zaplatím sama.
J: Kolik u sebe sakra máš?😂
T: Víš co je to karta?😂
J: Náhodou vím.😂
T: No tak vidíš.
Dojeli jsme do obchoďáku a protože Janek je zkušenější tak vybíral obchody.
Jakože platila jsem si to sama ze svých peněz co mám buď kapesný, nebo z brigády. Ano i já občas zajdu na brigádu.😂 Kam chodím? Většinou prodávám kafe, nebo tak.
Přeskočím nakupování co trvalo asi tři hodiny a ukážu vám fotky. Jo a mimochodem Janek měl celou dobu kšiltovku a brejle aby ho nepoznal nikdo. Upřímně ho chápu, protože ani já bych nechtěla bejt teď společně s ním obklopená lidma.
No a teď ta fotka. Jakože mám trochu jiný věci a jinou značku, ale aspoň pro představu to stačí.J: Můžeme jít? Nerad se zdržuju mezi lidma dlouho. Ale kvůli tobě to zvládnu.😅
Ježiš on je tak milej.
T: V pohodě. Můžeme jít.
J: Dobře.
Došli jsme k autu a jeli k Jankovi domů.
Já v autě vytáhla mobil z kapsy abych se podívala kolik je hodin a místo toho viděla čtyři zmeškaný hovory. Dva od mámy a dva od Vildy.
T: Připomeň mi ať potom zavolám bráchovi.
J: Jasně.
Dojeli jsme domů a já šla Vildovi hned volat. Nechci aby se bál nebo prostě chci aby věděl že jsem v pohodě a taky chci vědět co se děje doma.
V: No konečně. Kde seš?
T: Taky tě zdravím. Jsem u Janka.
V: No jo no. A do kdy tam budeš?
T: Tak dlouho jak budu chtít.
V: Máma histerčí. Musíš mi říct jak jí uklidnit.
T: Řekni jí třeba že jsem s Julčou já nevím. Jo a že přijdu až se uklidní.
V: Okej a co si říkala s tím závodem?
T: Zejtra s Jankem běžíme jeden závod tady v Praze. Pak třeba přijdu.
V: Okej. Ještě si zavoláme. Zatím čus.
T: Zdar.
Položila jsem to a v tu chvíli mě někdo objal zezadu. Krásnej pocit, kdo by nemiloval objetí zezadu. A komu by to nedošlo tak ano byl to Janek.
J: Tak co?
T: Bude to v pohodě.
J: Tak jo a co chceš dělat?
T: To je jedno, ale měli by jsme jít brzo spát. Jo a kde budu spát?😅
Nevím jako jestli by Jankovi úplně nevadilo kdyby jsme spali vedle sebe v posteli. Mně asi ne, ale nevím jak to má on.
J: No nevím jak tobě, ale mně by nevadilo spát vedle sebe.
T: Mně taky ne.
Usmáli jsme se na sebe.
ČTEŠ
Pod Kamerou
Short StoryJá jsem obyčejná praštěná holka a on je fotbalová hvězda. Jde to vůbec? A navíc je pořád v novinách, televizi prostě všude. Nevím jestli zvládnu tlak co na mě půjde.