40. Rozhovor a podpis

459 11 2
                                    

S Jankem jsme se objali a jak jsme se objímali všimla jsem si jak mě vraždí pohledem ta žena, nebo asi spíš holka co jsme je předběhli a jsou druhý. Nebylo mi to příjemný tak jsem radši zavřela oči a užívala si Janka.
J: Vyhlášení je až za hodinu tak si jdem sednout někam ne?
T: Skvělej nápad.
Sedli jsme si na jednu z prázdných laviček co zde byli a já se napila. Absolutně pořád nechápu jak jsem to mohla uběhnout a jak jsme mohli vyhrát.
R: Dobrý den, mohli by jsme s vámi udělat krátký rozhovor ohledně závodu?
Tenhle reportér vypadal mile, ale nechala jsem na Jankovi ať řekne jestli jo, nebo ne.
J: Týno?
T: Tak jak chceš ty mě je to jedno.
J: Tak krátkej rozhovor.
R: Děkuji. Tak můžem začít.
Řekla bych že jde o rozhovor do televize takže jsem se snažila dýchat normálně a taky vypadat normálně.
R: Jaký máte pocit z výhry Janku?
J: No tak pocit je to skvělej. Dlouho jsem žádnej závod nevyhrál.
R: A jaký z toho máte pocit vy? A můžu vědět vaše jméno?
Podíval se na mě.
T: Jmenuji se Týna tedy Kristýna. Je to úžasnej pocit. Cítím se skvěle a sama ze sebe mám dobrý pocit.
Docela by mě zajímalo jak moc ujetě to znělo.
R: A vyhrála jste už někdy něco?
T: Možné párkrát v dětství, ale nikdy to nebylo nic tak těžkého jako dnešní závod.
Opět jsem si nebyla jistá tím co jsem právě řekla.
R: A jestli se můžu ptát. Jaký je mezi vámi dvěma vztah? Nechci se vrtat do soukromí, ale myslím že diváky a fanoušky by to zajímalo.
Nevěděla jsem co říct a tak si vzal slovo Janek.
J: S Týnou spolu chodíme ano, ale víc soukromých věcí už říkat nebudeme momentálně.
R: Děkuji za odpověď a za rozhovor. Zatím naschle.
Kamera na nás přestala mířit a já si oddychla že pro tentokrát to mám za sebou.
Reportér odešel, ale to neznamenalo že by jsme měli klid.
H(holka): Můžu vás poprosit o podpis?
Jenže ona nemluvila jen k Jankovi, ale i ke mně.
J: Od nás obou?
H: Moc prosím.
J: Máš tužku a papír?
H: Mám tu vaší fotku a propisku.
Podala jí Jankovi, který se hned podepsat a vrátil jí kartu. Oba jsme čekali co teď.
H: A podepíšete se mi i vy prosím?
Podívala se na mě.
T: Jasně.
Vzala jsem si tu kartičku a pod Janka jsem se podepsala. Nijak zvlášť jsem svůj podpis nikdy neřešila tak jsem tam prostě nějak načmárala jméno Týna a srdíčko za to.

















Pod KamerouKde žijí příběhy. Začni objevovat