YAŞAMAK İÇİN KOŞ

19 10 2
                                    

Hidoya dertleşmeler çok iyi gelmişti ve huzurla çekyatta yattılar hepsi aynı odadaydılar yaşlı Cemil bey dışında herkes yatarak uyuyordu o ise ayaktaydı ve bu kadar felaketi yüreği dayanmadığı için acısı uyurken bile yüzünden okunuyordu.Sanırım yorulan tek kişi o değildi bu illetin üzerinde 10 gün geçmişti ve bakın neler olmuştu Yanan evler,Patlayan yerler,ters dönen arabalar,vahşet,kan,dehşet,Aylaklar..

SABAHLEYİN

Tuğba-Hido abi hadi kalk dedemi kaldıralım birlikte ablam konserverli paylaştırdı.

Hido-Tamam canım *Yanağından öper*

Tuğba ve Hido çok güzel bir şekilde mutfağa giderler sanırım ikiside acılarını unutmak için birbirlerine sığınıyorlardır.

Kahvaltıda

Hido-Herkes bana bakabilir mi?

Şeyda-Evet,Hido seni dinliyoruz.

Hido-Tamamdır,şimdi anlattığım gibi arkadaşlarım MAM yoluna gidiyorlar

Ateş-Mam?

Hido-Yani Malatya Araştırma Merkezi radyoda duymuştuk umarım doğrudur.

Ateş-5 kişiyiz ve Cemil dede gidemez durumda ve yakında oksijeni biter bu yüzden daha huzur evine gitmeliyiz.

Hido-Evet haklısınız.

Şeyda-Bizimle misin Hido?

Hido-Tabi ki sizinleyim umarım arkadaşlarım doğru yolu bulup huzurlu bir şekide yaşamlarını sürdürebilirler.

Ateş-Tamamdır o zaman Hido sen silah kullanmayı biliyorsun fakat Magnumda ne kadar kaldı?

Hido-Abi inan bana çok nadir bulunan mermi zaten daha da azaldı 3 mermi kaldı.

Ateş-Tamam o zaman 2 tane pala var onları alalım süpermarkete gideceğiz bugün.ötür

Süpermarket düşündükleri eğer doğruysa dolu olacaktır fakat yemekte olacaktır.Hido muzipçe"sağol Ateş ağabey beni bugün özel geziyemi götürceksin."o  sırada Tuğba"Öyle olsun abi sen artık hep Hido abiyi sev" Ateş Tuğbanın saçlarını karıştırarak "Kıskanma kız ben seni daha güzel yerlere götürecem"

Hido-Bir şey sormak istiyorum annenize ne oldu?

Ateş-Şey...şey....şeeyyyy

Şeyda-Birazcık hasta sadece merak etme-

Demeye kalmadan Anneleri Kan kusar ve Hido diğerleri izin vermeden hemen çekyatta yatan biraz yaşlıyı andıran siyah saçlı kadına koşar.Ve kolundaki büyük ısırık izini görüp "HEY ISIRILMIŞ BURADA DURAMAZ" diye bağırır.

Şeyda-Biliyoruz zaten yapacaktık

Hido-NE ZAMAN YAPACAKTINIZ

Ateş-Tamam Hido bağırma giderken onu da alırız.

Hido-Tamam ben sakinim gel artık çıkalım,Şeyda abla al şu silahı dikkatli ol aşırı sekiyor bu demekki sıkı tutmalısın ve ateş gücü çok yüksek.

Şeyda-Tamamdır.

Dedikleri gibi Süper markete giderler arabalar kenarlarda park edilmiş dururken kasvet havası hissediliyordu.Sessiz ve sakince süper markete girdiler raflara damlayan bir kaç kanı ve kasiyerin oradaki dağılmış bağırsakları umursamadan elindeki palaları sıkıca tutarak ilerlediler.Çünkü artık alışmışlardı....

Hido-Abi konserveleri almışlar herkes bence 10 gündür bozulmayan şeyleri alalım

Ateş-Haklısın çikolatalar falan hala bozulmamışlardır gel bir de tuzlar ama işe yaramaz aklıma başka da şey gelmiyor.

The Living DeadsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin