Bellamy,Fire,Clara,Rick,Kurt,John ve Pilotlar Carl,Micheal Çatıya inerler ve neredeyse yakıtı bitmek üzere olan helikopter yere iner.
Bellamy-Vay canına Malatyadaki Tesisden daha havalı duruyor.
Carl-Haklısın ama burada daha büyük savaş olmuş baksana tanklara falan tesisde fazla adam kaldımı emin değilim.
Rick-Bakıp göreceğiz dostum.
8 kişi aşağı inerler fakat neredeyse bomboştur ve birden turuncu saçlı bir adam çıkar."HEY SİZ KİMSİNİZ"diye bağırır.
Bellamy-Hey sakin ol dostum biz çağrı üzerine Türkiyeden geldik
Bir anda sakinleşen adam üzgün bir ses ile "Üzgünüm ben Dr. Edwin Jenner Bizim çalışmalarda durdu"
Dr.Kurt-Aynen bizdede herkes kaçtı sanırım sadece sen kaldın burada
Dr.Edwin Jenner-Evet herşeyi anlatalım meslektaşım seni sevdim gibi ee adlarınız ne
Bellamy-Benim adım Bellamy şu Fire öteki sarı saçlı Clara şurdaki hafif buğday tenli arkadaş John şuradaki Rick-
Clara-Bir dakika pilotlar nerede
Derken birden helikopter sesi gelir "LANET OLSUN SANIRIM ANLADILAR BURANIN TEDAVİ YAPMADIĞINI GİTTİLER ŞEREFSİZLER"diye bağırır Bellamy.
Dr Edwin Jenner-Tamam yapacak bir şey yok anlaşılan yalnızız ama burada baya şey var.
Tam derken bir anda dışarıdaki büyük garaj kapısına benzeyen şey sert bir şekilde çalar "Hemen kamera odasına bakalım haydutlar olabilir."der Dr.Edwin Jenner
Hemen 7 kişi kamera odasına bakarlar ve kafasına şerif şapkası olan bir adam kapıya vurup "Hey açın kapıyı diye bağırır"Yanların da bir Asyalı biraz kaslı bir Zenci 1 sarışın kadın,kısa saçlı gri saçlı bir kadın kahverengi saçlı bir kadın ve bir zenci kadın ve en arkada uflayıp puflayan kaslı bir adam vardı.
Bellamy-Onlara kapıyı açmalıyız.
Clara-Belkide onlar haydut nereden bileceğiz.
Rick-Ama yanlarında bizim gibi bir çocuk var gibi duruyor.
John-Aç şu kapıyı
Dr Edwin-Hayır gitmelerini bekleyeceğiz
Ve dışardaki ses daha kuvvetlenir Mavi gözlü şerif şapkası olan adam daha sert vurmaya başlar kapıya "HEY AÇIN KAPIYI KARANLIK OLUYOR LÜTFEN" diye bağırır.Ve yanlarındaki Asyalı"Tamam Rick artık gitmeliyiz kimse yok"diye sitem eder.Ve sonunda adı Rick olan adam pes edip giderken Dr Edwin yanlışıkla kamerayı döndürür ve Rick bir hışımla arkasını dönüp "ORADA OLDUĞUNU BİLİYORUM HEY" diye bağırır.Ve artık sabrı taşan arkadaşları "hadi kimse yok gitmeliyyiz Aylaklar geliyor." diye onu ikna etmeye çalışırken Dr Edwin Vicdanı el vermez ve kapıyı açar hemen 11 kişi giriverir.Dr Edwin "Bellamy kim olduklarını bilmiyoruz sen tek başına gidip ne amaçları olduğunu öğren."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Living Deads
ActionHayaller,hayatlar,sevgiler... Paylaşılan her şey bitmişti.. Ya Kasapsındır ya da Koyun.