(Paranormal Olaylar Yaşanmadan 4 Ay Öncesine Gitmiştik. Oradan Devam Ediyoruz.)
Dersin bitiş zili çaldığında hoca sesini bize duyurmaya çalışıyordu.
"Dediğim gibi bu sizin 3 hafta sonraki ödeviniz bir arkadaşınız ile eşleşin. 3 hafta sonra hepinizin ödevini görmek istiyorum."
3 hafta sonraya bir ödevdi ve biriyle eşleşerek yapılması gerekiyordu. Bu sınıftan tanıdığım kimse yoktu. Hiç biriyle doğru düzgün konuşmuşluğum olmadı ve zaten okulda da sayılı arkadaşım vardı. Onlarla da arada görüşüyordum.
Çantama kitaplarımı koyup sınıftan çıktım ve bir sonraki dersim için beklemeye başladım. Bir sonraki dersim 25 dakika sonraydı. Kantine doğru ilerledim, en azından orada kalabilirdim ders zamanına kadar.
Kantine indiğimde kantin çok doluydu ve büyük bir gürültü vardı. Gülüşme sesleri, bağırışma sesleri, sesli konuşmalar...
Kafeteryadan bir kahve aldım. Boş bir masa bulup oturdum. Kahvemi içerken bir yandan da etrafa süzüyordum. Oturup grupça ders çalışanlar, sohbet edenler, şakadan kavga edenler... ve bunlar koca bir gürültüye eşitti.
"Görüşmeyeli uzun zaman oldu Tessa." Yanımdan gelen sese baktığımda Diana'ydı. Belinin biraz üzerinde olan kumral saçlarını omuzunda kestirmişti ve saçlarının aralarını griye boyanmıştı. Gerçekten çok hoş görünüyordu.
"Evet bayadır görüşmedik." dedim küçük bir tebessümle.
"Görüşmeyeli neler yaptın bakalım?"
Kafamı iki yana sallayarak "Aynı şeyler, okul, ders ve ev üçlemesi olarak devam ediyorum. Sen neler yaptın?" dedim ona bakarak.
"Uzun süredir okulda değildim, küçük bir motor kazası geçirdim. Hastanedeydim."
dedi ve saçlarıyla kapattığı şakağını saçlarını kenara çekerek gösterdi. "Bu yara da o kazada oldu. Olabildiğince gizlemeye çalışıyorum, çünkü çok kötü görünüyor." Şakağından aşağı doğru serçe parmak uzunluğunda bir dikiş izi vardı.Diana'nın motorlara olan tutkusunu okulda bilmeyen yoktu. Her hafta arkadaşları arasında motor yarışları yapardı.
"Geçmiş olsun, haberim yoktu." dediğimde "Merak etme, okuldaki kimsenin böyle bir olaydan haberi yok.Tek bilmeyen sen değilsin." dedi.
Kahvemden bir yudum aldım. Sıcaklığı dilimi biraz yakmıştı.
"Jack'in haftaya yaptığı yaptığı partiye geliyor musun?" dediğinde "Daha karar vermedim." dedim.
"Mutlaka gelmelisin muhteşem bir parti olacak. Eğer gelmeye karar verirsen seni arabayla alırım. Uzun bir süre motor yerine araba kullanacağım." dedi.
"Eğer gelirsem sana haber veririm Diana."
Gülümsedi. "Harika, tamam o zaman, ben gidiyorum son bir dersim kaldı. Daha sonra eve geçmem gerek. Görüşürüz. "
"Görüşürüz." dedim ve Diana da vakit kaybetmeden yanımdan ayrıldı. Çantamda olan kitabımı alıp okumaya koyuldum, son sayfalarında, kitabı bitirmek üzereydim ama bir türlü vakit bulamıyordum. Bugün biter diye umuyordum. Kitabın sayfalarını okurken bir yandan da kahvemi içiyordum. Kafeteryadaki gürültüden kendimi uzaklaştırmış kitaba odaklamıştım. Tam o anda sandalyenim sertçe çekilmesi beni yerimden sıçrattı. Kafamı yavaşça kaldırıp oturana baktığımda Zayn'di. Bana bakmadan sadece elindeki telefonla ilgileniyordu. Ona baktığımı fark etmiş olacak ki kafasını kaldırıp bana baktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLEMMA
Romanzi rosa / ChickLitBu hem bir aşk hem de bir fantastik hikaye... Kıza musallat olan şeyin tam olarak adı ne, ve ne yapmaya çalışıyordu bilinmiyordu? Kıza musallat olan şeyi oğlan çok iyi biliyordu çünkü o bir melekti. Bu şeyi biliyordu. Bu hikayeyi merak ediyorsanız s...