7.Bölüm

400 37 24
                                    

Yoongi bıkkın bir nefes verip,

"Yine mi?  Daha geçen hafta davet vardı. Ayrıca neden yapıyorlar bu sefer? "

" Yeni bir model geliyormuş. Eh biliyorsun bu yüzden yarın akşam davete gidiyoruz. "  Yoongi mecbur olduğu için sadece başını sallamakla yetindi. Evde artık tek başına kalmayı istemiyordu. Bu yüzden Tae nereye giderse o da onu takip ediyordu.

Öbür tarafta ise Jimin bir şey dememiş direkt onaylamıştı hyungunu ve iki tarafta yemeğe yemeğe devam etmişlerdi.

...

Yoongi ve Jimin sıralarında otururken akşam ki davetten bahsediyorlardı. Yoongi derin bir nefes alıp,

"Davetlerden nefret ediyorum. " Jimin de Yoongi'nin dediğine hak vermişti. İkiside gürültülü yerleri sevmiyordu özellikle insan gürültüsünün olduğu yerleri. (This is me)

" Neyse artık yarın takılırızYoongi sadece başını sallamakla yetinmişti. Daveti düşünmek bile başına ağrı yapıyordu.

...

Akşam eve geldiklerinde Yoongi direkt odasına yöneldi. İçeri girdiğinde kapının arkasında asılı olan takımı gördüğünde bıkkın bir nefes verdi anlaşılan hyungu onu kadar iyi tanıyordu ki kendi takımlarından vermişti fazla gecikmemek adına aslı takımı hemen eline alıp lavaboya girdi.

Banyodan çıkıp boy aynasının önüne geldiğinde kendini şöyle bir süzdü


(Bu arada ben resme düştüm zaten adamın kendisine düşüyorum beni kaldırmayın siz devam edin)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Bu arada ben resme düştüm zaten adamın kendisine düşüyorum beni kaldırmayın siz devam edin)

Gayet şık olduğuna karar verip kendi odasından çıkıp hyungunun odasının kapısını önüne gelip kapıyı çaldığında aldığı Gir komutuyla kapıyı açıp içeri girdi. Hyunguna baktığında bir ıslık çalmadan edemedi Tae ise Yoongi'nin ıslık sesine güldükten sonra ona dönüp etrafında bir tam tur dönmüş ve,

"Nasıl olmuş "  diye sormuştu.

Yoongi 'de başını sallayıp,

" Yani kaç aylık hyungumsun ben bile düştüm. Diğerleri yerin dibine girer büyük ihtimal. " dediğinde Tae gülüp onun yanına gelip saçlarını düzelttiğinde,

" Sen benim için daha önemlisin miniğim senin beğenmen daha önemli. " dediğinde Yoongi damakları gözükecek kadar gülümseyip hyunguna sarılmıştı.

Maybe One Day ~yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin