9.Bölüm

366 33 2
                                    

Bu bölümde cidden fazla yorum istiyorum çünkü minik Yoongi'mizin mektubu okunacak ve sizinde yorumlarınızı merak ediyorum.

☯️

6 ay önce~

Jungkook minik kedisine ne kadar mesaj atsada bir türlü ulaşamamıştı ve şimdi ise evinin kapısının önünde bekliyordu. Kapıyı çaldığında biraz beklemişti ama açan olmamıştı. Kaşlarını çatıp paspasın altındaki yedek anahtarı aldıktan sonra kilidi çevirip kapıyı açmıştı.

Ev karanlıktı hiçbir yerde ışık yanmıyordu. Salona baktığında bomboş olduğunu gördü. Tam çıkacakken sehpanın üstündeki çerçeve dikkatini çekmişti. Onu ters çevirdiğinde kırılmış olduğu gördü ama neden ki,

Nasıl kırılmış olabilirdi ki?

Jungkook iyice endişelenmeye başladığında direkt minik kedisinin odasına gitmişti. Kapıyı açtığında hiçbir şey yoktu.

Gerçekten hiçbir şey yoktu.

Ne yatak örtüleri, ne resimler ne de minik kedisinin gitarı. Hepsi nerdeydi acaba hırsız mı girmişti?

O bunları düşünürken yatağın yanında ki etejerin orda bir kağıt gördüğünde oraya ilerledi ve kağıdı aldı. Bu minik kedisinin yazısıydı. Ama neden mektup gibi yazmıştı ki fazla düşünmemeye çalışıp zarfı açıp içindekişeri okumaya başladı.

Merhaba Hyung,

Bu notu okuduktan sonra bir daha sana hyung demicem. Sebebi ise seni yıllardır aslında hyungum olarak görmemem hyung.

Hyung sen beni küçük kardeşim diye severken ben ise seni aşık bir Yoongi olarak sevdim. Sen ne yaparsan yap hyung ben seni hep sevdim. Bir başkasıyla öpüşürkende bir başkasıyla birlikte olurkende ben seni sevdim hyung. Her gözümün önünde biriyle flört ederken ben seni içimdeki göz yaşlarıyla ve kalp kırıklığıyla izledim hyung. Seni hep izledim hyung ama hiç farkına varmadın ya da varmak istemedin. Sen beni gecenin bir yarısı sırf bir kız çağırdığı için o zifiri karanlık oda da bırakıp gittin ama ben seni hala sevmeye devam ettim hyung. Hep sevdim.

Senin dışındaki herkes anladı hyung biliyor musun?  Bir sen anlayamadın beni.

Şimdi diyorsun ki neden bunları şimdi yazıyorsun haklısın hyung ama artık dayanamıyorum. Bu kalp ağrısına ne kadar alışsam da her gün yeni bir ağırlık ekleniyor hyung.

Peki son yük ne oldu biliyor musun hyung?  Tabi ki de hayır.

Bugün yanımda film gecemize kızı getirdiğin için oldu. Yanımda o kızla öpüşürken oldu son yük hyung. Zaten sonra evden çıkmıştım biraz durduktan sonra tam sana seni sevdiğimi söylicekken evime girdim ikinizde yoktunuz senin evine girdiğimde sizi çıplak bir şekilde uyurken gördüğümde artık bu son oldu hyung. Bu bana yapabileceğin son kötülük oldu son kez kalbim kırıldı ve son kez umutlarım tükendi.

Artık hayatında olmayacağım hyung. Hayatından tamamiyle çıkıyorum çünkü sen beni görmedikçe ben zaten senin hayatında var olduğumu hissetmiyorum hyung. Bu yüzden  hayatından çıksam bile fark etmiceksin.

Maybe One Day ~yoonkook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin