0.6

321 32 5
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


*

Elimdeki sütten bir yudum alıp, gözümü Amber'den çekip kızlara döndüm.

''Hala neden aldığını öğrenemedin değil mi?''

''Hayır.''

''Bu konu senin hakkında ve biz konuyla daha çok ilgileniyoruz.''

Lisa eliyle Rose'yi gösterdi.

''Hadi ama neden bu kadar kurcalıyoruz? Ne var yani altı üstü sigaramı almış.''

''Biz kurcalamıyoruz Jennie, sadece onlar senin peşini bırakmıyor. Baksana Amber'e senin üstünden gözlerini bir dakka bile ayırmıyor.''

Tekrar Amber'e döndüm. Cidden bu kız benden ne istiyordu?

Tam yanımda olan çöp kutusuna bitmiş sütümü attım ve ayağa kalktım.

"Neden böyle davrandığını öğreneceğim."

Hâlâ bana bakıp, yüzüme yüzüme sırıtan Amber'e doğru ilerlemeye başladım.

"Hey hey hey! Bu kadar hızlı olma Jennie!"

"Bir den gaza gelme."

İkisi de kolumdan tutup beni durdurdu.

"Mantıklı düşün Jennie."

"Şimdi yanına gidip aramızda ki sorunu çözeceğim Lalisa. Ve her gün onun küçümseyici bakışları altında ezilmekten kurtulacağım."

Amber'e doğru tekrar yol aldım. Kızlar haklıydı bu çok fazlaydı Jennie. Çok hızlı gaza gelmiştim. Bunu yapmamam gerekenler listesine eklemem gerekiyordu.

Ash kızların arkamdan geldiğine yemin edebilirdim.

Amber, kendisine doğru geldiğini anlamış olmalı ki arkadaşlarıyla -veya kullandığı kişilerle- olan konuşmasını yarıda kesip bana döndü. Bana ciddi bir yüz ifadesiyle bakarken kollarını göğsünün altında bağlamıştı. Ve aynı zamanda tellere yaslanırken sağ ayağını yere vuruyordu.

Tam karşısında durdum.

Umarım bu havan kısa sürmez Jennie.

Tek kaşını kaldırdı ve o ünlü sırıtışını bana gönderdi.

"Ne istiyorsun Jennie Kim?"

İnsanların bana sayadımla hitap etmesinden nefret ediyordum ki bunu özellikle Amber yapıyorsa nefretim ikiye katlanıyordu. Burada başka Jennie yoktu ve şuan muhatabı bendim yani bu soyadı kavramını kaldırmalıydı.

Eğer bana olan nefretini soyadımı kullanarak vurgulamak istiyorsa hiç gerek yoktu. Doğrusu bana olan nefretini yüz mimiklerinden anlayabiliyordum.

"Neden bana bu kadar sinirli olduğunu öğrenmek istiyorum."

"Sence çok belli değil mi Jennie Kim?"

"Yani şu cümleden şunu anlıyorum ki; Sırf Yoongi yüzünden mi Jennie'ye kin dolusun?"

İşte en yakın arkadaşım. Arkamdan geleceğini biliyordum.

"Ve şöyle bir sorunda var ki Amber; Jennie Yoongi ile ilgilenmiyor. Yoongi Jennie ile ilgileniyor. Eğer bu durumla ilgili bir sıkıntın varsa Jennie ile değil sevgilin ile çözmen gerekiyor."

Ash doğru arkadaşlar seçmişim.

"Peki öyleyse Jennie Kim neden o partide Yoongi ile öpüştün?"

"Ben öpmedim Amber, Yoongi öptü. Hem bu konu artık seni ilgilendirmiyor değil mi?"

Ona daha da yaklaştım ve onun sürekli bana yaptığı şeyi bu sefer ben ona yaptım.
Yüzüne yüzüne sırıttım.

"Sonuçta artık Yoongi ile sevgili değilsiniz."

Yüzü kırmızının bin bir rengini alırken elleri sıkmaktan bembeyaz olmuştu.

Geriye doğru gittim ve eski yerimi aldım.

"Artık burada işimiz kalmadı."

Kızları da alıp arkama bile bakmadan okulun içine girdim.

Artık birisinin Amber'e 'dur' demesi gerekiyordu.

***

Bu günkü derslerin kitaplarını demir dolabıma koydum ve dolabı kilitledim.

Anahtarını eteğimin cebine koyarken Lalisa ile Rosé'nin arasına girdim.

"Cidden Amber ile Yoongi ayrılmış mı?"

Rosé'nin sorusuna hafiçe kafa salladım.

"Sen nereden biliyorsun peki?"

"Yoongi ile buluşmak işime yaradı diyelim."

Lisa önüme atladı.

"Yoongi sana Amber ile ayrıldığını mı söyledi?"

Sadece güldüm.

"O iyi birisi Lalisa, endişelenmene gerek yok. Sadece birbirimize dürüst olduk."

***

Okuldan eve dönerken her zaman bu şarkıyı dinlerdim.

Harry Styles_ Falling

Kulaklarımın içinde yankılanırken müziğin sesi, sokak ışıklarıyla aydınlanan kaldırımda yürüyordum.

Bu günkü derslerim akşam 7'ye kadar sürmüştü bu nedenle hava çoktan kararmıştı.

Normalde Lalisa ile dönecektim ama o kurs öncesi rahatsızlandığı için bu havada tek başıma dönmem gerekiyordu.

Gecelerden nefret ediyordum.
Soğuktan nefret ediyordum.

Ve bunların ikisi birleşince ortaya iğrenç bir durum oluşuyordu.

Yaz mevsiminin sonunu yaşıyorduk ama bu sıralar havar sonbahar havasıydı

Elim titrediğinde, telefonuma mesaj geldiğini anlamıştım.

Telefonu cebimden çıkarttığım da durdum.
Mesaj Yoongi'den gelmişti.

M_Yoongi:
Yarın bir parti var. Eğer gelmek  istersen Jennie.
Davetlimsin...

Telefonu kapattım, ve geri cebime koyup, eve yürümeye devam ettim.

Şarkı kaldığı yerden devam ederken gülümsedim.

Eğer Yoongi davet ettiyse giderdim.

Eğer Yoongi davet ettiyse giderdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*
Miamagi

soul curtain | yonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin