0.1

556 72 24
                                    

*

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*

"Sana söylüyorum Lisa, neden aldığını söylemedin?"

Lisa, sarı saçlarını omuzlarının arkasına itti ve daha da ciddileşti. Ben ise Lalisa'nın odasının tam ortasında bulunan yatakta oturmuş stresten ve vicdan azabından tırnaklarımı kemiriyordum.

"Gerçekten mi? Duymadın herhalde 2 tane paket çıktı. Birisi seninkisi diğeri kendisininki."

Yataktan zıpladım ve Lisa'nın oturduğu sandalyeyi çevirip makyaj aynasına bakmasını sağladım.

"Yani."

"Yanisi Jennie seninkisini alsa da almasa da yakalanacaktı."

Kafasını kaldırıp bana baktı.

"Cidden sen şuan bunu mu düşünüyorsun? Senin şuan neden aldığını düşünmen lazım."

Yüzünde büyük bir gülümseme yayıldığında ne düşündüğünü anlamıştım.

"Ahh hadi ama Lili!"

Büyük bir kahkaha attı. O işin eylencesindeydi tabii.

"Ne var ya. Hiç merak etmiyor musun."

"Doğrusu evet merak ediyorum."

"Hah işte merakını giderecek çözüm bende. Bak şimdi bu gece Yoongi ve  Jungkook'un evinde 'Liseye veda' adında büyük bir parti var hatta başlayalı 1 saat oldu. Tabii orada Jungkook'da olduğu için ben gidiceğim ve sende geleceksin."

Gözlerimi kıstım ve Lisa'nın gözlerinin içine dik dik baktım.

"Niye? Senin Jungkook'a yavşamanı mı izleyeceğim. Bu mu çözümün?"

Lisa partiye gitmek için makyaj yaparken bende dikkatlice onun dediği şeyleri dinliyordum.

"Ah tabi ki de hayır. Başta demedim mi Yoongi de hazırlıyor diye. Orada Yoongi'de olacak. Bir köşede sorarsın işte."

"Sence bu kadar kolay mı olacak? Yani ne bileyim Yoongi'yi bir köşeye çekip neden sigaramı aldın mı diyeceğim?"

Lalisa ayağa kalktı ve kıyafet dolabının önüne geçti ve beni baştan aşağıya süzdü.
Bunun ne anlama geldiğini biliyordum. Eğer Lisa gardıropunun karşısına geçtiyse ve hele ki beni süzüyorsa o zaman öldüm demekti. En son bunu yaptıktan sonra kendimi Jungkook'un çantasının yanında, içine Lisa'nın aşk mektubunu atarken bulmuştum.

soul curtain | yonnieHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin