*
Kesinlikle derse odaklanamamıştım.
Matematiği sevmediğimden olabilirdi yada Lalisa ile aynı sınıfta olmamamızdandı.Her ne olursa olsun dersi anlayamamıştım ve ders den kalmak istemiyordum.
Ama şuan bunu düşünecek halde değildim.
Asıl konu bu akşam ki partiye gidecek miydim?Aslında gitmek istesem de, istemesem de Lalisa ve Rosé beni kesin yollayacaklardı.
O yüzden dert edeceğim bir nokta yoktu.Zaten sıranın en önünde oturduğumdan dolayı kapıya hızlıca ulaşıp sınıftan çıktım.
Derslerim bitmişti ve ben bu ders den daha sonra tekrardan etüt alacaktım. Çünkü hiç bir şey anlamadım.
Korüdora çıktığımda büyük bir kalabalık vardı.
Ortada Lalisa'nın büyük çığlıklarını duyduğumda kalabalığa doğru koştum.
İnsanların içinden geçerek Lalisa'nın yanına geldim.
Lalisa beni görmemişti bile hala bağırıyordu. Rosé ile onu susturmaya çalışıyordu.
Ama Lalisa'ya etkilemiyor gibiydi."Hey Lalisa neden böyle yapıyorsun? Jungkook sana ne demiş olabilir."
Sinirle öne atıldı.
"Beni insanlara 'AQ'sundan büyük saçları olan kız' olarak tanıtmış.""Cidden mi?"
Jungkook'a döndüm.
"Böyle mi yaptın gerçekten?"
Omuzlarını silkti
"Evet. Çünkü öyle."
Rosé öne atıldı.
"Ama bu çok kaba."
Evet kabaydı. Ve özellikle Lalisa Jungkook'a karşı özel duygular beslerken Jungkook'un böyle bir şey yapması Lalisa için baya kırıcıydı.
"Tamam o zaman özür dilerim Lalisa. Birdakine insanlara yalan söylerim."
Ben bile sinirlenmiştim. Lalisa'nın içinden Jungkook'a söylediği şeyleri düşünemiyordum bile.
Ve arkadaşlarının Jungkook'un yanlışını düzeltmemesi de çok saçmaydı.
"Tamam o zaman burada işimiz kalmadı Lalisa."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
soul curtain | yonnie
FanfictionAynı kağıdın arka ve ön yüzleri gibiyiz. Sonsuza dek beraber; ama hiçbir zaman birbirini göremeyen... Jennie Kim & Min Yoongi Yoonnie. #1 ©18.09.2020 | miamagi