Kore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Shinee Company, bu sabah solo çıkış yapmaya hazırlanan Moon Tae-il'in cesedini şirketin arka bahçesinde bulmuştur. Bunu duyan Ceolar ve Stajyerler ise, büyük bir korkuya kapılmıştır.
"Stajyerler, çalışanlar yada çıkış yapmış idoller hiç bir şekilde bu şirketten dışarıya adımını dâhi atamaz! Bu cinayeti kimin işlediğini bulana kadar şirket giriş - çıkışları kapatılmıştır!" dedi Ceo Jeongin, toplantı odasını sarsacak kadar çıkan gür sesi ile.
Herkes başını öne eğmiş ve susmuştu. Şirkette çaycı olarak çalışan hüsamettin amca bile köşeye çekilip susmuştu. Ceo Jeongin odadan hızla çıktığında, toplantı odasında Ceo Jeongin dışında herkes odada vardı.
Kapının sertçe kapanış sesini duyduklarında, herkes rahatlamak için nefesini dışarıya vermiş ve indirdikleri kafalarını yukarıya kaldırmışlardı.
Yüzlerinde bir mimik bile oynamıyor, herkes meraklı gözler ile birbirlerine bakıyorlardı.
Lorin portakal'a, portakal Ravn'a, Ravn Chan'e, Chan Mini'ye, Mini Shuhua'ya, Shuhua Hei'ye, Hei, Hyunjin'e, Hyunjin hüsamettin amca'ya bakıyordu.
Ortadaki gerginliği anlayan hüsamettin amca yavaşça eğilip, "ben gitsem iyi olacak çocuklar. Eğer bir şey isterseniz, mutfaktayım." dedi ve odadan çıktı.
Hüsamettin amca'nın odadan çıkması ile birlikte, Hyunjin masaya vurarak ayağa kalktı. "Kesin katil hüsamettin amca, onu gözüm hiç tutmadı."
Ravn göz devirip, "Saçma sapan konuşma Hyunjin! Ne hüsamettin amcası? Yerine geri otur hemen." demişti.
Chan, Hyunjin'i kolundan tutup sandalyesine geri oturttuğunda, Hyunjin göz devirdi. "Katil Hüsamettin amca çıktığında ne diyeceksiniz çok merak ediyorum."
"Kapa çeneni Hyunjin! Hüsamettin amca altmış yaşında, böyle bir şey yapmış olamaz. O fazla yaşlı." dedi Hei, sandalyesini masaya daha fazla yaklaştırırken. Bu sıralar fazla yemek yediği için kilo aldığını düşünüyordu.
Mini, Hei'yi onaylarmışçasına kafasını salladığında Shuhua aniden ayağa kalktı ve Hei'nin yanına ilerleyip ağzına bir tane poğaça soktu. Hei göz devirerek ağzındaki poğaçayı yerken, Lorin, "Poğaçayı bırakıp yerine geri otur Shuhua." demişti.
Shuhua çocuk gibi dudaklarını büzüp yerine geri oturmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Who is the secret killer among us?
Misteri / ThrillerKore'nin en ünlü şirketlerinden biri olan Shinee Company, dün gece solo çıkış yapmaya hazırlanan Moon Tae-il'in cesedini şirketin arka bahçesinde bulmuştur. Bunu duyan Ceolar ve Stajyerler ise, büyük bir korkuya kapılmıştır.