18+
Harry tiše stoupal po schodech, s rukama v kapsách svých plátěných kalhot. Dobře, fajn. Sebere veškerou svou nebelvírskou odvahu a bude Dracovi čelit. Ať už bude rozzuřený jakkoliv. Prostě jej nechá, aby si na něm vylil svůj vztek a možná, když dostane příležitost, pokusí se mu to nějak rozumně vysvětlit. Měl však příliš málo času, aby si promyslel, co přesně mu vlastně chce říct. Nepočítal s tím, že tu na něj narazí. Možná bude stačit, když si před něj prostě stoupne a nechá ho vyvztekat. Co jiného mohl dělat? Podle toho, jak byl Draco podle své matky po celý týden zamlklý, Harrymu došlo, že musel zuřit. Jenže Harry si v tu chvíli nedokázal pomoct. Pamatoval si to všechno úplně přesně do nejmenšího detailu. Bylo strašlivé horko, i když seděli ve stínu. Teddy mezi nimi tiše oddechoval a Harry fascinovaně sledoval Dracův štíhlý obličej se zavřenýma očima, pozoroval jeho pohybující se rty, když ne příliš ochotně odpovídal na jeho zvídavé dotazy. Viděl, jak si jazykem mezi jednotlivými odpovědmi olizoval rty. A zatraceně je chtěl olíznout taky! Byl to instinkt. Jako v mrákotách si klekl, opřel se o jednu ruku, aby se dostal blíž, druhou ruku mu položil na jemnou kůži na krku a naprosto bezmyšlenkovitě si jej přitáhl k sobě a přitiskl na jeho rty ty svoje. Bylo to jako výboj energie, cítil, jak pod jeho dotekem Draco na chvíli ztuhl, ale to mu nezabránilo zatlačit najeho rty, přimět jej rozevřít je a se spokojeným výdechem spojit svůj jazyk s jeho. Slyšel, jak Draco zalapal po dechu a tobylo pro jeho uši jako rajská hudba, jen jej to povzbudilo, aby rozhodně nepřestával. Když pak ucítil, jak Dracova ruka nejistě putuje od jeho zápěstí přes ramena až do jeho vlasů, nadšeně polibek prohloubil. A když Draco do jeho polibku zakňoural, neovládl se a kousl jej do rtu. Pamatoval si, jak jejich rty rozpojil a opřel se čelem o Dracovo. Udýchaně otevřel oči a sledoval ty šedé, tak blízko svých. Usmál se. Nevěděl, co říct a v tu chvíli to nevypadalo, že by se Draco chystal protestovat. Ale pak si Andy vybrala tu nejméně vhodnou chvíli, aby na sebe upozornila. I když... možná to byla vhodná chvíle. Skutečně netušil, co by měl říct, aby to nepokazil. Vzpomněl si, jak rychle se pak Draco zvedl a bez jediného pohledu odešel do domu a přemístil se pryč. Harry tak byl nucen čelit Andromediným vševědoucím pohledům sám.
Když vystoupal schody do patra, Draco zrovna couval z Teddyho pokoje a velice pomalu a tiše zavíral dveře. Teddy musel před chvíli usnout. Harry netušil, co jej to popadlo, ale nedokázal se ovládnout. Jakmile Draco pustil kliku dveří, Harry pouhým mávnutí ruky vyvolal tlumící kouzlo, aby chlapce neprobudil, došel k mladíkovi, za rameno jej otočil čelem k sobě a hladově se přitiskl na jeho ústa. Jednou rukou jej objal kolem pasu a druhou si jej za krk přitáhl k sobě a naklonil se obličejem tak, aby se k jeho ústům mohl dostat co nejtěsněji. Zacouval s ním až ke zdi, kde jej zády opřel a přitiskl se k němu celým tělem.
Draco se nestačil ani nadechnout, když se k němu Potter natiskl a nenechal mu jinou možnost než se plně odevzdat tomu, co mu dělal. Merline, dělal mu to tak dobře! Na malý okamžik se jejich ústa oddělila, jen aby oba popadli dech, než se opět setkaly na půli cesty. Draco zasténal, zvedl ruce a objal Harryho kolem krku, přičemž mu jednu ruku vpletl do vlasů jako minule. Projížděl prsty po jeho pokožce a když jej Harry políbil obzlášť důkladně, sevřel vlasy v dlani a náruživě za ně zatahal.
Harry sjel svou rukou zjeho krku na záda a pokračoval níž, dokud se jeho dlaň neusídlila na Dracově zadku. Vzrušeně jej kousl do rtu a sevřel v dlani měkkou kůži, až z Draca vyloudil další zasténání. S mlasknutím opustil jeho ústa a přitiskl se na jeho čelist, kde si prolíbával cestičku až na krk, kde sál kůži těsně pod Dracovým uchem.
ČTEŠ
Love, don't break me...
FanfictionPo válce s Voldemortem se Harry uchýlil na léto do domu svého kmotra, kde se snaží zapomenout na hrůzy, které zažil. Během letních prázdnin se však stane něco, co neočekával...