Part three

269 8 3
                                    

~Louis~
Hullafáradtan és éhesen estünk be az ajtón. Néha mèg most is elgondolkozom azon mire vállalkoztam. Szeretem ezt csinálni meg minden de nagyon fárasztó. Egy 1 és fél órás fotózás után egy 2 óra múlva még egy interjú, kicsit sok volt.

- Ki éhes?- kérdezte Liam.

- Szerintem mindenki nevében mondhatom, hogy ez hülye kérdés volt.- nevettem fel.

- Jólvan na!- forgatott szemet.

- És mit eszünk?- kérdezte Niall.

- Hát nem pizzát az biztos, elegem van már belőle.- ült le a székre húgom.

- Egyet kell, hogy értsek vele.- jött be a konyhába Hazz is.

- Most komoly? Hogy tudjàtok utálni?- akadtam ki.

- Nem utálom csak egyszerűen annyit ettünk már, hogy ránézni se bírok.- fintorodott el.

- Pedig az a legjobb kaja a világon.- mondta Ni kiakadva.

- Az lehet de én most legalább egy hónapig nem akarok pizzát látni, ti ehettek de én bíztos nem fogok.

- Most mond meg?- fordultam Harry felé.

- Igaza van.- mosolyodott el.

- Ez komoly? A sajád barátom ellen vagy?

- Nem ezt mondtam csak egyett értek vele ez nem azt jelenti, hogy ellened vagyok kicsim.- simogatta meg a kezem.

- Aww hát elolvadok!- szólalt meg Niall ezzel megtörve ezt a gyönyörű pillanatot.

- Veled tartok.- mondta Clau Ni-re nézve.

- Na jó ez kezd kínos lenni.- vakargatta a tarkóját Zayn akit eddig nem is vettem észre, hogy itt van. Jólvan Louis gratulálok nem csak süket vagy hanem vak is.

~~~~~

Eldöntöttem, hogy beszélek Clauval erről az egész Dianás dologról, nehogy azt higgye nem láttam, hogy nézett rá. Csak azt nem tudom mikor tudnék vele beszélni.

- Haz?

- Hm?- fordult hátra hozzám az említett.

- Szerinted Claudia mit csinál?

- Én nem tudom utoljára a konyhába láttam. Szerintem a szobájában van de miért kérdezed?- állt fel és jött oda hozzám az ágyhoz.

- Semmi komoly csak beszélni szeretnék vele.- ült le mellém.

- És miről ha szabad tudnom?- kérdezte.

- Dianáról érdekes ahogy viselkedett vele.

- Értem.- mosolyodott el.- Szóval itt hagysz?

- Ajjj babe igazából itt leszek a másik szobában.- mondtam megsimítva az arcát.

- Jóóó akkor addig lemegyek a fiúkhoz.- mondta majd adott egy puszit és ott hagyott.
Feltápászkodtam az ágyról és az asztalhoz mentem és leraktam a telefonom.
Clau szobája előtt kopogtam nehogy megzavarjam valamibe, mondjuk nem tudom mit csinálhatna.

- Gyere!

- Szia honey!- csuktam be az ajtót magam mögött.

- Szia Lou! Valami baj van?- kérdezte egyből.

- Mi? Nem dehogy.- ráztam a fejem.- Csak beszélni szeretnék veled.

You & I (Girlxgirl and LS) •SZÜNETELVE•Onde histórias criam vida. Descubra agora