Prológus

664 15 4
                                    

Claudia Tomlinson vagyok szökés barnás hajjal és kék szemekkel, Louis Tomlinson húga az életem nem igazán olyan mint egy rendes 19 évesnek de imádom az életem, imádom a bátyám, imádom mind a négy fiút nos igen Louis a One Direction tagja gondolom nem kell őket bemutatnom. Velük élek és követem a mindennapjaikat, amikor turnézni mennek megyek velük nincs rajtuk kivül más nekem csak a báttyám és a négy fiúk. Most kérdezhetnétek hol vannak a szüleink, az apánk elhagyott minket amikor még kicsik voltunk anyánk nevelt fel aki sajnos 1 éve meghalt, még az előtt hogy 18 lettem volna igy kerültem Louhoz vagyis inkább a bandához. Nagyon nehéz volt nekünk az az időszak, főleg hogy nekem rémálmaim voltak sokáig igy Louisnak velem kellett aludnia. Sosem leszek elég hálás neki azért amitt tett értem akkor, pedig neki is ugyan olyan rossz volt. Egy idő után mondtam neki hogy aludjon nyugodtan Harryvel megleszek, igen ez egy éjszaka volt amit kibirtam de akkor is fenn voltam mert nem tudtam aludni. Igy aztán megkértem Niall hogy aludjon velem. És bevallom még néha most is együtt alszunk.
Együtt élünk egy házba 6-an és én vagyok az egyedüli lány amit szeretnek kihasználni de azért segitenek a házimunkában.
Nem is emlitettem a Larry párosunkat, igen együtt vannak és ilyen szoros köteléket két ember közt még nem láttam nagyon durva. Sosem fogom elfejteni azt a napot amikor elém álltak és bevalloták hogy együtt vannak azt hitték majd elítélem őket de semminek sem örültem jobban csak annak hogy a báttyám boldog. A fiúknak már nehezebb volt elmondani de ők is megértették és elfogadták hogy szeretik egymást. Viszont a modestet már nem tudtuk meggyőzni hogy ez igenis normális hogy két fiú szerei egymást, igy nem mondhatják el a fandomnak hogy együtt vannak bár nagyon szeretnék és igazából a fanok szerintem már biztosak abban hogy együtt vannak. Föleg hogy néha én is elszoltam magam hupsz.
Kicsit rólam, igazàból 17 évesen jöttem rá hogy a lányokhoz vonzodom, az elején nem nagyon akartam elmondani senkinek na jó nem mertem. Aztán erőt vettem magamon és egyik este Niallt áthívtam a szobámba, ő a legjobb barátom ugy gondoltam neki muszáj tudnia róla. Nagyon izgultam igazábol nem tudom miért mert a fiúk kapcsolatát is nagyon jól fogadta de akkor is féltem. Nem nagyon értette az elején hogy miért hívtam át de amikor meglátta az arcom akkor egyből aggodni kezdett. De sikerült neki elmondanom és megnyugtatott hogy nincs semmi gond ezzel, ez nálunk Louisval valami közös vonás mind a ketten a saját neműnkhöz vonzodunk. Niall segítségével sikerült a többi fiúnak is elmondani. Féltem Lou reakciójátol nem is tudom miért, de ő csak oda jött hozzám szorosan megölelt és azt suttogta a fülembe hogy ő már tudta. Én csak néztem rá értettlenül de ő csak elmosolyodott és egy amolyan ismerkel nézessel nézett rám.
Nem volt még kapcsolatom bàr igy nehéz is hogy a báttyád híres, nem szeretnék összejönni egy rajongóval annak nem lenne jó vége.

Hii guys!
Hát itt lennék egy új könyvel, amin rengeteget gondolkoztam hogy elkezdjem-e írni vagy sem de végül úgy döntöttem hogy elkezdem. Ez a sztori egy tök random ötlet volt de szerintem valami jót is kihozhatok belőle.
Remélem elnyerte a tetszéseteket és elkezditek olvasni.
Lots of love!💙🏳️‍🌈
xx

You & I (Girlxgirl and LS) •SZÜNETELVE•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora