Remegő kézzel szorítottam a telefonom és vártam, hogy Niall felvegye a telefont. Még mindig nagyon szarul éreztem magam de nem lettem volna képes beszélni Louisval még ahhoz túlságosan haragudtam rá. Pár Csengés után fel is vette.
- Claudia hol vagy? Jól vagy? El tudod képzelni milyen szinten aggódunk érted?- bombázott meg kérdésekkel.
- Nyugi Niall semmi bajom, igen jól vagyok és el tudom hinni de egyszerűen annyi fájt az egész, hogy inkább el jöttem. Viszont most nagyon nagy bűntudatom van.- magyaráztam a fiúnak.
- De akkor sem csinálhatod ezt? Hol vagy? Elmegyek érted.- kérdezte.
- Nem Niall nem szeretnék haza menni viszont annak örülnék ha idejönnél. De nem szeretném ha a többi fiú jönni főleg Lou ne, nem tudnék most ránézni túlságosan bűntudatom van.- mondtam leülve.
- Clau..- sóhajtott.- Én elmegyek hozzá de Louis vagy engem fog kicsinálni, hogy miért nem hozlak haza vagy saját magát mert idézem "minden az én hibám" vagy téged fog, hogy hogy lehetsz ilyen idióta, hogy így elmész. Szóval szerintem jobb lenne ha haza jönnél.- magyarázta Niall.
- Nem baj Ni mond meg neki, hogy holnap haza megyek de most nem szeretnék és nyugodjon meg semmi bajom.- teljesen tisztába volta vele, hogy meg kéne beszélni ezt az egészet de erre nem voltam ma már képes majd talán holnap.
- Megteszed nekem?- kérdeztem reménykedve.
- Meg.- mondta sóhajtva.
- Köszönöm!- hunytam le a szemem.
- Amúgy hova is menjek?- kérdezte zavartan.
- Ja tényleg bocsi, tudod hol laktunk régen ugye? Mármint, hogy hol van a ház.- kérdeztem
- Igen tudom nyáron voltunk ott párszor.
- Na itt vagyok.
- Rendben sietek!- mondta majd bontotta a vonalat.
✨✨✨
~Pár nap múlva~
Még mindig haragszom egy kicsit Louisra de már kibékültünk. Kaptam egy kisebb leszidást a fiuktól, hogy meg ne merjem ezt többet tenni úgy érzem jobb ha nem is teszem. Nekem sem volt jó ők aggódtak értem szóval nem hiszem, hogy megérte igy utólag.
Ma jön haza Diana és mondta, hogy el akar vinni valahova én meg hülye lettem volna nem belemenni a fiúk amúgy is valahova menni szóval igy legalább nem kell egyedül legyek.
- Elmondod pontosan hova is mentek?- kérdeztem Louistól aki éppen fogatmosott.
- Ömm m-megbeszélésre el kell kezdenünk megszervezni a turnéd tudod szeptemberben indulunk elvileg.- magyarázta de valami volt a hangában ami olyan volt mintha hazudna.
- Louis.- sóhajtottam. - Még csak április van addig még van 5 hónap minek kéne ennyi idő?- kérdeztem szórakozottan.
- Mert- felnevettem.
- Jólvan nem érdekel hova mentek csak vigyázattok magatokra amúgy akartam szólni, hogy én is megyek el itthonról.- mondtam mire kérdőn nézett rám.
- És mégis hova ha szabad tudnom?- kérdezte felém fordulva.
- Dianahoz.- mondtam mire ő egy mindent értek fejet vágott.
ESTÁS LEYENDO
You & I (Girlxgirl and LS) •SZÜNETELVE•
RomanceClaudia nem egy mindennapi lány hisz Louis Tomlinson húgának lenni nem kis dolgokkal jár. És igy találkozik Diana Hale-el aki a One Direction új fotósa lesz. A lányoknak muszáj titkolniuk a kapcsolatukat ám egy nap kikerül egy kép róluk és azért Di...