Part ten

83 8 2
                                    

Reggel én ébredtem előbb. Úgy döntöttem csinálok reggelit magunknak. Így óvatosan kimásztam Claudia mellől, hogy ne keltsem fel majd elindultam a konyha felé. Leérve kinyitottam a hűtőt és körülnéztem miből lehetne valami reggelit csinálni. Mivel nem volt otthon tojás, tehát nem tudtam tojásrántottát csinálni, meg nem is akartam, úgy döntöttem palacsintát csinálok. Összeszedtem a dolgokat hozzá és neki is kezdtem. Fél óra elteltével már egy adag palacsintával megvoltam, befejeztem a többit is majd tányárral együtt egy tálcára tettem. Főztem közbe teát is azt is poharakba öntöttem majd a tálcára raktam azt is és elindultam a hálószoba felé. Amikor benyitottam láttam, hogy Claudia még alszik. Letettem az éjjeliszekrényre a tálcát majd leültem Clau mellé. Először az arcát kezdtem el simogatni majd puszikkal próbáltam felkelteni.

- Édesem ideje felkelni!- suttogtam a fülébe mire mocorogni kezdett. Lassan kinyitotta a szemét ami találkozott az enyémmel, erre elmosolyodtam.

- Jó reggelt!- mondtam halkan.

- Neked is!- motyogta rekedt reggeli hangján.

- Csináltam reggelit!- mutattam a tálcára.

- Palacsinta?- kérdezte felülve. Bólintottam válaszul.

- Nyami imádom a palacsintát!- mosolyodott el majd adott egy puszit a számra. Erre én is elmosolyodtam újra majd az ölembe vettem a tálcát és elkezdtünk reggelizni.

Reggeli után még kicsit lustultunk és sorozatot néztünk. Aztán olyan 11 óra fele felöltöztünk megcsináltuk az ágyat és úgy döntöttünk mivel egész jó idő van, hogy elmegyünk sétálni. Felvettük a kabátot meg a cipőt majd az ajtón kilépve egyből összekulcsoltam a kezeinket. Erre a tettemre Clau csak elmosolyodott. Majd adott egy puszit az arcomra.

- Mehetünk?- kérdeztem.

- Persze!- válaszolt bólogatva, így el is indultunk a kijárat fele. Úgy döntöttem elviszem Claudiát ugyan abba a parkba mint ahol voltunk az első randin. Nagyon tetszett neki az a hely és őszíntén megvallva én is nagyon szeretem, kis nyugis nem nagyon járnak arra de mégis sokan ismerik. Tényleg szép egy hely, ha csak pihenni szeretnék és semmivel és senkivel foglalkozni mindig elmegyek oda. De most, hogy van nekem Claudia vele sokkal jobb oda menni mint egyedül, igaz még csak egyszer voltunk. De szeretem nézni ahogy ámul és csak néz ki a fejéből, olyankor nagyon aranyos.
Megszorítottam a kezét mire egyből rám nézett, én csak elmosolyodtam és nyomtam egy puszit az arcára. Erre a tettemre elpirult.

- Hova megyünk?- kérdezte pár perc múlva.

- Gondoltam a park ahol múltkor voltunk jó lesz.- válaszoltam kicsit bizonytalanul.

- Ohh tökéletes!- mosolyodott el, mire én is ezt tettem.

Mikor odaértünk leültünk egy padra majd Clau a vállamra hajtotta a fejét. Elkezdtünk beszélgetni kb a semmiről, nem is volt sok értelme de minket lefoglalt és ez volt a lényeg.

*****
~Claudia~

Talán eddig tényleg nem is tudtam igazából mi az a szerelem. Nem voltam még szerelmes ez tény, voltak lányok akik tetszettek de sosem lett belőle semmi vagy pedig kiderült, hogy heterók. De Dianával valahogy minden olyan más. Mintha a világ megszűnne amikor vele vagyok és csak mi ketten lennénk. Sosem éreztem még magam ilyen közel valakihez, valakihez aki viszonozza az érzéseim, ez csak elképesztő. Egy teljesen másik embernek érzem magam amikor vele vagyok mintha teljesen megváltoznék akkor. Tudtam eddig is, hogy két ember között kialakulhat könnyet erős kötelék, csak rá kell nézni Louis-ra és Harry-re az ő kapcsolatunknál erősebb köteléket még nem láttam. Most még is úgy érzem találtam még egyet ami lassan vetekedni fog az övéjükkel. Fogalmam sincs, hogy lettünk ilyen kis idő alatt ilyen közel egymáshoz. De az biztos, hogy nem bánom egyetlen percét sem amit eddig megéltem. Mert ő már most fontosabb nekem mint eddig valaki is volt. Szeretem... igen egyértelműen nagyon szeretem.

~Írói szemszög~

Diana és Claudia még órákig ültek a parkba azon a padon. Egymással voltak elfoglalva ezért nem vehették észre, hogy valaki figyeli őket. Valaki, aki ismerte őket. Sajnos a celeb életnek ez is az egyik hátulütője, bármikor és bárhol rád találhat valaki és ennyi már meg is van a kép. Persze ebből a két lány semmi nem vett észre, sajnos. Nem vették észre, hogy valaki figyeli őket egy ideje, ők csak egymással voltak elfoglalva nem törődtek abban a pillanatban semmivel és senkivel. Oh pedig mennyi mindent megakadályozhattak volna ha odafigyelnek.

- Megyünk lassan? Kezd hideg lenni.- kérdezte Claudia mire a barátnője válasza csak egy bólintás volt. Igy el is indultak ugyan úgy kézen fogva mint ahogy jöttek.

Mikor hazaértek Diana csinált mindkettőjüknek teát majd leültek a nappaliba meginni azt.

- Tudod mit szeretek a legjobban benned?- törte meg a csendet Diana.

- Nem, mit?- kérdezte elpirulva Claudia.

- Pontosan ezt.- kuncogott a lány.- Imádom, hogy milyen hatással vagyok rád, hogy akár mikor csak mondok valamit mindig elpirulsz és ez aranyos. Imádom a mosolyod olyan édes.- magyarázta Diana mire barátnője ha lehetséges még jobban zavarba jött.

- Hagy abba!- nevetett Claudia miközben eltakarta a kezével az arcát. Diana mosolyogva elvette az arca elől a kézét majd megfogta a két kezével.

- Szeretlek!- mondta őszinte mosollyal az arcán. Claudia is elmosolyodott, boldog volt nagyon is nem tudta volna leírni az az érzést amit abban a pillanatban érzett de tudta, hogy az a világa legjobb érzése.

- Én jobban!- válaszolt végül majd összeérintette az ajkaikat.

És így töltötték az este maradék részét, csinálták amit párok szoktak nem is gondolva arra, hogy az életük pár órán belül teljesen felfordul.

Hi guys!
Egy év után rész? Wow én is kitettem magamért. Igazából nem hittem, hogy még valamikor is folytatom ezt a könyvet, most se vagyok benne biztos, hogy fogom sűrűn de megpróbálom!
Btw köszönöm a 2k megtekintést és a sok listázást nagyon jól esik<3
Legyetek jók!
Lots of love!💙🏳️‍🌈
xx

Você leu todos os capítulos publicados.

⏰ Última atualização: Aug 01, 2022 ⏰

Adicione esta história à sua Biblioteca e seja notificado quando novos capítulos chegarem!

You & I (Girlxgirl and LS) •SZÜNETELVE•Onde histórias criam vida. Descubra agora