-Deci în sfârșit ai aflat cine sunt,spune rânjind
- Ți-au spus numele la masă,îi răspund încrucișându-mi mâinile la piept.
-Și tu ai vrea să cred că nu ai întrebat-o pe Clary de mine?
-Nu,nu am întrebat-o,de ce aș fi făcut asta?
Asta era adevărat,nu întrebasem de el,întrebasem de prietena lui cu beneficii.
-Aia e rochia ei,arată caraghios pe tine,spune plimbându-și privirea de sus si până jos pe corpul meu,insistând pe anumite părți.
-Poftim?Ba nu!
De unde știe el totuși că asta e rochia lui Clary...
-Ba da,clar ești mai generoasă decât ea în anumite privințe,și e evident că marimea rochiei e cu un număr mai mică,nu că mie mi-ar displăcea.
-Cum spui tu prietene.
Mă lămurisem și in legătură cu el.De ce toți băieții frumoși trebuiau să aibe un caracter așa jegos nu pot să-mi explic...
-Nu sunt prietenul tău Nevaeh
-Ooh,deci se pare că și tu ai aflat într-un final cine sunt,și dacă îmi aduc bine aminte nu mi-a fost pronunțat numele în prezența ta,acum era rândul meu să rânjesc.
Se încruntă.
Aha.Te-am prinsssss...
Acum nu mai era încruntat,din contră zâmbea și să mor de nu era unul dintre cele mai frumoase zâmbete văzute de mine
De ce zâmbeste, Nevaeh?
-Ba da,atunci când ți-a dat Adam întâlnire de futai,doar că tu erai prea concentrată cu holbatul la minunații mei ochi.
Deschid gura ca să zic ceva însă nu-mi găsesc cuvintele.
-1-0 pentru mine,adaugă el mândru.
Îmi dau ochii peste cap și-l ocolesc încercând să-mi dau seama unde dracului sunt și mai important,ce căuta el în pădure singur.
Oh nu,și dacă era vreun criminal,sau violator...
Nevaeh scumpo,viol este atunci când sexul are loc împotriva voinței tale,iar tu,crede-mă că nu te-ai opune deloc,ca orice altă femeie de pe lumea asta.
Îmi spun să tac în minte.
Oh haide,știi că am dreptate ,adică te-ai uitat la el soro?
-Mai taci,spun cu voce tare
-Dar n-am spus nimic,zice Xander din spatele meu
-Eu..scuze...doar că nu mă simt prea bine.
Nu mințeam,stomacul începuse să mă doară ,iar un gust amar îmi învaluise gura.Clar băusem prea mult și clar aveam să borăsc și mațele din mine însă nu puteam să fac asta de față cu Xander.
Îmi interzic să vomit de față cu el.
-Te duc înapoi în campus,esti ok?ma intreabă cu o voce neașteptat de blândă venind lângă mine
Dau din cap că nu.
Nu eram deloc ok,dar nu din cauza alcoolului ce-mi circula prin vene,adică ba da și de aia,dar in mare parte era datorat faptului că între noi nu era o distanță mai mare de jumătate de braț,iar parfumul lui mă îmbăta mai rău decât tot ce băusem până acum.
Nu mă atinge,doar se uită rapid la mine și o i-a din loc.
-Vii sau nu?spune când se întoarce si vede că nu m-am mișcat .
CITEȘTI
Nevaeh
Teen Fiction-Nevaeh...știai că numele tău citit invest e Heaven?spune el făcând un pas spre mine -Nu,nu mă gândisem niciodată la asta până acum. Mai face un pas,iar acum eram așa de aproape încât respiram același aer, asta dacă mi-aș fi amintit sa respir.Unicul...