vii

139 11 9
                                    

Buzele lui apăsau pe ale mele cu nerușinare iar eu eram mult prea surprinsă pentru a reacționa.Dintre toate lucrurile posibile care s-ar fi putut întâmpla ăsta era ultimul la care m-aș fi așteptat.

-La dracu,spune dezlipindu-se de mine, lucru care îmi face inima să tresară,însă nu de bucurie.

Trecuse mult timp de când cineva mă sărutase,însă niciodată nu mă simțisem astfel.Nu eram vreo sfântă,fusesem cu destul de mulți băieți în perioada mea de...rebeliune,însă buzele lui mă făcuseră să mă simt așa cum nu mă mai simțisem niciodată și nu voiam să se termine, orice ar fi fost asta.

Fără să mă gândesc de două ori îl apuc de tricou pentru a-l trage spre mine și îmi lipesc buzele de ale lui.

Clar îl luasem prin surprindere pentru că timp de câteva secunde stă nemișcat,făcându-mă să cred că poate era o greșeală,însă apoi preia controlul asupra sărutului apucându-mi obrazul drept cu o mână și străngăndu-mi ceafa cu cealaltă.

Își plimbă limba peste buza mea de jos cerând voie să adâncească sărutul însă nu l-am lăsat,iar asta pare să-l supere fiindcă mâinile lui își schimbă poziția,una ajungând pe gâtul meu,iar cealaltă trăgându-mă de păr.

Mă mușcă de buză făcându-mă să gem înfundat peste buzele lui.
Voiam să-l mai tachinez,să trag de timp,să-i simt pielea pe pielea mea gândindu-mă că e doar al meu,însă nu mai puteam rezista iar atunci când îmi cere voie din noi îl las fără să ma gândesc de două ori.

Limbile noastre duceau un război pe care niciunul din noi nu avea să-l câștige și care ar fi durat la nesfârșit dacă nu s-ar fi desprins de mine.

Nu se îndepărtează la fel ca înainte,mâna lui încă mă strângea de gât,un lucru nou pentru mine însă m-aș fi putut obișnui cu asta.

-Ce facem aici?mă întreabă in șoaptă

-Habar nu am,dar nu e rău deloc,spun punându-i mâinile pe umeri și trăgându-l spre mine pentru un alt sărut.

Voiam mai mult,aveam nevoie de mai mult însă Xander tot dădea înapoi,lucru destul de ironic avândin vedere că eu ar fi trebuit să spun nu.

-Nevaeh,nu vreau să faci ceva ce probabil vei regreta a doua zi.

-Nu mă interesează cum va fi mâine,a-am nevoie de asta,mai,mult decât crezi,nu sunt ca tine să-mi găsesc câte un partener de sex zilnic...și atunci mi se aprinde beculețul...Lu...

Cum îi pronunț numele trăsăturile feței îi se schimbă, o mie de stari trecându-i prin ochi...furie,dezgust, regret.

-Nu am fost cu Lu azi,nu am mai fost cu ea de când ai dormit în patul meuîîîîîîîîî .

Fac un pas înapoi punând puțină distanță între noi.

-Nevaeh...

-De ce? mă trezesc întrebând

-De ce,ce?

-De ce nu te-ai mai culcat cu ea de atunci?Ea pare foarte dornică sa-și deschidă picioarele în orice moment din zi sau noapte pentru tine.

-Pentru că mă gandesc non stop la altă fată, pentru că nu vreau sa o aud pe ea strigându-mi numele de plăcere,nu pe ea vreau să o gust din nou și din nou și din nou...ci pe tine, spune făcând un pas înainte lipindu-se din nou de mine.

-Xander...atât apuc să spun căci buzele lui le găsesc iar pe ale mele.

Corpul fiecăruia devine o hartă, mainile noastre plimbându-se peste corpul celuilalt,explorând fiecare participă ce putea fi pipăită și sarutată.

NevaehUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum