♞four♞

119 4 3
                                    

Hangisi farklıydı?

Dram mı?

Yoksa

Eğlence mi?

Bu soruyu düşünürken gözlerim kapanmıştı ve ben çoktan karanlık rüya diyarımda gezintiye başlamıştım bile.

Sabah gözlerimi lanet olası düşme hissiyle sarsılarak uyandım. Siktir! Bu histen nefret ediyorum

Rüyamda bir derenin üstünde olan tahta bir köprüden geçerken ayağım bir boşluğa takılıyor ama düşüyorum. Sonra zaten yatağımdan zıplayarak uyanıyorum.

Böyle olduğu zamanlar uyumamıyorum aslında uyuyabilirim ama sürekli bu şekilde uyanırım,  birkaç kere deneyime fark ettim. Çok sinir bir durum.

Yatakta doğrulup sırtımı başlığa dayadım ve bir elimi kalbime koyup kalp ritimlerimi dinledim.

Derin birkaç nefes ardından ritimlerim yine yavaş yavaş eski haline döndü. Elimi kalbimden çektim ve her zaman yastığımın altına koyduğum telefonumu yerinden çıkarıp aldım.

Ekranı açıp saate baktım,  ah yapma bana bunu saat daha sabah beş!

Telefonu uyuyamadığım için sinirle yastığa fırlattım. Sırtımı başlıktan ayırıp koca yatağın kenarına doğru kendimi kaydırdım ve bacaklarımı yataktan sarkıttım.

Yataktan uyuşuk bir şekilde yavaşça kalktım dolaba doğru ilerledim. Beyaz kapağını açtım ve eğilip alt kısımda ki çekmeceden çamaşırlarımı çıkarttım, elime alıp yatağıma fırlattım. Doğrulup dolaptan ilk gün için giyebileceğim bir şeyler bakindim. 

Bugün canım hangi rengi istiyor?

Siyah ve beyaz?

Beyaz ve kırmızı?

Kesinlikle siyah ve beyaz.

Peki nasıl bir şey giymek istiyorum?

Elbise? Belki.

Şort ve tişört? Belki

Etek ve tişört? Hayır!

Spor?Kesinlikle....HAYIR!

Tamam seçtiğim şıklara bir bakalım...

Siyah ve beyaz..

Elbise veya şort ve tişört...

Şıklara uygun seçtiği göğüs kısmı siyah dantelli etek kısmı beyaz, göğüs kısmında kurdele olan bir elbiseyi ve beyaz üstüne siyah kafatasları olan yarım tişört altına da yüksek bel kısa siyah şortu dolaptan çıkartıp yatağıma düzgün bir şekilde koydum.

Geri dönüp dolabın kapağını kapattım ve beyaz kapıyı açıp banyoya  girdim.

Üstümde ki  siyah şortu bacaklarımdan çıkardım  ve yere attım, üstümde ki mor sporcu atleti de hemen yanına. Saçımda ki tokayı da bir yerlere koydum.

Banyoda da sıkıcı beyaz kullanılmıştı ama en azından siyah havlular ve bornozlar biraz sıkıcılığı azaltıyordu.

Beyaz küvete girip sıcak suyu ve soğuk suyu sonuna kadar açıp küvetin tıpasını kapattım.

Madem uyumamıyorum bende uyumadan rahatlarım

Suyun ılık değilde daha sıcak olması için soğuk suyu kapattım ve ılık suyun sıcak suya dönüşünü hissettim bedenimde.

Küvet sıcak suyla dolunca sıcak suyuda kapattım ve küvete çikolatalı duş jelimden bol bol döktüm.

Başımı geri yasladım ve kollarımı bedenime doladım.  Benim başkasına sarılmaya ihtiyacım yok benim sadece çikolatalı duş jelimden dökülmüş sıcak suya, sessizliğe ve kendime sarılmaya ihtiyacım var.

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin