♞Two♞

129 8 5
                                    

" Esra ÇAĞIN "

Adımı ve soyadımı söyleyince kadına parmağıyla bir işareti yaptı.

"Bir saniye"

Izin istercesine konuştu.

Bilgisayara bir şeyler yazdığını gördüm ve hemen ardından tekrar bana koca gülümseme ile bakmaya başladı.

Biraz ürkütücü bir gülümseme.

" Esra ÇAĞIN, evet şu an sizi bekliyor. Lütfen beni takip edin. "

Oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve benden sonra gelenlere oturmaları için eliyle koltukları gösterdi.

O önden ben arkada koridorda ilerlerken bir asansörün önünde durduk.

" Bu görevli asansörü, eğer ayrıcalıklı değilsen ve öğrenci isen kullanamazsınız. "

Ufak bir bilgilendirme yaptı asansörün açılan kapısından içeri girerken, kapılar kapandı ve 3 numaralı tuşa bastı.

Asansör geldiğimizi belirten o sesi çıkarttı ve durup kapılarını açtı.

Adının Şule olduğunu öğrendiğim koca gülümsemeli kadın yine önüme geçerek bana yolu gösterdi ve uzun koyu renk koridorda ilerlerken büyük siyah tahta bir kapının önünde durdu.

" Burası Burcu hanımın odası."

Kapıyı çalarken söyledi bana kadın.

Kapının üstünde sanki altın sarısı renkler ile yazılmamış gibi, burası olduğunu anladık yani kör değilim sonuçta.

İçeriden 'Gel' komutunu beklerken 'Buyurun' komutu gelince bunların durumunun vahim olduğunu anladım.

Bu ikisi çok yakında kibarlıktan ölür size söylemesi.

Kapıyı açıp içeri girdiğimde büyük bir masa ardından oturmuş siyah saçlı genç bir kadın gördüm. Masanın tam karşısında tek siyah deri bir koltuk vardı eliyle o koltuğa oturmamı işaret etti.

Ben zaten dünden razıyım koltuğa oturmaya.

"Öncelikle Hoşgeldiniz, Esra hanım.(birkaç bölüm yazıldı ve sınırı bekliyorum sınır geçerse yb gelir.  Sınır 2 vote ve 2 yorum. Bölüm devam ediyor) Kayıt için bu okulu seçmeniz bizim için büyük bir şereftir."

Size söylemedim ama ben Çağın holdinglerinin tek ve rakipsiz veliahtıyım. Kendimi övmeyi sevmediğim için söylememişim.

Dedi kibarlıktan ölmek üzere olan kadın bana.

"Bu sorumu maruz görün ama neden dönemin ortasına okul değiştiriyorsunuz?"

Eğer kadın ölmezse ben öleceğim bu kibarlık yüzünden.

" Sorun çıktı diyelim ve kapatalım. "

Hiç kusura bakmasın artık benimde kibarlığımın bir süresi var ve süre şu anlarda dolmuş olacak.

" Peki şimdi kayıt formunu dolduralım, size birkaç soru sormamın sakıncası var mı? "

Gülümseyerek bana baktı az önceki ufak kabalığımı görmezden gelerek.

" Yok, tabi ki."

Gülümseyen surat maskem hâlâ suratımda iken cevapladım.

Ad ve soyad sorularının hepsini geçti.

" Yaşınız? "

Direk sordu.

" 18"

Kısa bir cevap.

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin