♞five♞

84 4 0
                                    

Bu çocuk gerçekten eğlenceli,  çevremde eğlenceli insanların olmasi iyi en azından ben sessizken onlar bazı sinir bozucu sessizliği kovuyorlardı.

Hadi bakalım gizemli okul seninle tanışma vakti.

Önünde durduğum koyu renk ahşap kapının koluna doladım parmaklarımı ve ufak bir şekilde aşağıya baskı uyguladım,  kapıyı açtım çalmaya gerek bile duymadan.

İçeriye kafamı uzattım ve ilk adımı attım. Tamamen geçtiğimde ise sıralarında oturan birkaç kişi kapının açılmasıyla bana baktı. Onları umursamadan boş olan orta sıranın en arkasına oturdum.

Çantamı masaya bırakıp içinden telefon-kulaklık ikisini çıkardım. Şarkı listelerimden birine girdim herhangi bir şarkı açtım kulaklığımı takıp dinlemeye başladım.

Sınıfı dar, havasız ve aydınlık bekliyordum ama yanılmıştım. Geniş ve ferah olmasıyla birlikte alıştığım karanlık bir ortamdı ama bu karanlık kör edici değil sadece sınıfın aşırı aydınlık havasını dağıtıyor ve daha güzel bir hava katıyordu.

İçeride oturan üç beş kız anlaşılan dedikodu yapıyordu çünkü konuşmaları baya bir hararetli görünüyordu.

Sıkıntıdan kulağımda yankılanan şarkıya odaklandım.

Laurel-Fire Breather çalıyordu

Yeni yüklemiştim ama seviyordum bu şarkıyı. Zaten sevmesem yüklemezdim orası ayrı.

Telefonun ekranını açıp saate baktığım an zil çaldı,  şansa bak. Zaten çalmasaydı dayanamayıp çıkar giderdim.

Kapının açılmasıyla sınıfa öğrencilerle doldu. En son sınıfa baktığımda sınıfta en fazla benimle birlikte 20 kişi vardı. Sınıflarda bu kadar az kişi mi olacak? Iyi.

Kapı kapanıp herkes yerleştiğinde kapı tekrar açıldı içeriye en fazla 25 olabilecek biri girdi.

Öncelikle sınıfa göz attı, etrafı âdetâ gözleriyle taradı. Sınıftan kimse ayağa kalkmaya yeltenmedi açıkçası benimde hiç içimden gelmiyordu.

" Merhaba, çocuklar." Sesi kulağa işkence verecek gibi değilde yatıştırıcı bir tona sahipti,(2 vote ve 2 yorum sonra gelir) eski okulum da ki öğretmenlerin ki gibi değil.

"Ben sizin bir nevi sınıf öğretmeninizim, eğer herhangi bir sorun olursa bana gelmenizi yeterli olur. Şimdi önce sizleri tanıyalım ama ilk ben başlıyorum."

Sınıf öğretmeni, her lisede olmak zorunda mı?

Galiba cevabı hepimiz biliyoruz, Evet olmak zorunda.

" Ben, Burak KINDAN..." başladı kendini tanıtmaya.

". .. 26 yaşındayım, bu sene okuldaki ilk senem zaten anlamışsınızdır okulda yeni eğitim vermeye başladı. Bu arada nişanlıyım ve nişanlımda burada öğretmen ama dersinize girmeyecek. "

Uzun konuşma ardından nefes aldı,  sınıfta ki kızlar nişanlı olduğunu duyunca ufak ufak şikayet ettiler ama sadece bir uğuldama gibi geliyordu kulağa.

". .. benim branşım Tarih, yani sizlerle haftada bir saat görüşeceğiz. Neyse siz kendinizi bana tanıtırken bende sizlere okulun verdiği bir kağıdı dağıtacağım."

"Sen başla bakalım, kıvırcık." En önde oturan kıvırcık saçlı çocukla başladı kendi tanıtma olayı.

" Adım Ekin..." Beni ilgilendiren konu sadece bu, isimler.

Konuşup kendini tanıttı susunca ve hemen yanındaki çocuk başladı.

" Ben Özgür...." Sonra arkasında ki çakma kızıl saçları olan kız

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin