♞One♞

178 8 4
                                    

Siktiğimin okulları!

Hepsinden nefret ediyorum!

Özellikle okuldaki gereksiz sürtüklerden ve güç gösteri yapmayı seven kas yığını boş kafalılardan.

Aslında onlar olmasa orası iyi yer. Ah! Kimi kandırıyorsam artık okul başlı başına nefret kaynağı.

Odamda bir oraya bir buraya dönüp durmakta feleğim şaştı. En iyi yatmak diyerekten kendimi çift kişilik koyu kırmızı yatağıma attım.

Sırtüstü uzanıp kollarımı iki yana açtım ve tavan boş bakışlarımı atmaya başladım. Bir anda annemin sözleri yankılandı bakışlarım kadar boş kafamda.

Okulunu ya sen seçeceksin ya da ben. Sen karar ver.

Yine yeni bir okul ama bu defa yatılı yeni bir okul.

Şimdi ne yapmalıyım ki?

Anneme bırakırsam okul işini en disiplinli yeri seçer ve şunu çok iyi biliyorum disiplinli bir yerde inekler çoktur ve inek çoksa eğlence yoktur. Eğlence yoksa bende yokum.

Ben yapsam neyi nasıl yaparım bilmiyorum ki. Nereden başlamam gerek ?

Derin bir of çekip yataktan kalkıp siyah çalışma masama ilerledim ve önündeki onunla uyumlu siyah sandalyeye oturdum.

Laptopumu açtım ve Google Chrome yazısına tıkladım.

Ee sonuçta ne demişler kendi işini kendin göreceksin.

Google'a girip biraz araştırma yapmanın zararı dokunmaz sonuçta.

Aklıma takılan soruyla durdum. Ne yazmalıyım? Yatılı okullar mı? Hayır saçma, en iyi yatılı okullar? Okulun en iyisi mi olur aptal!

Of be! Gelmiyor işte aklıma. Ne yazmalıyım, ne?!

En iyisi yatılı okullar yazmaktı çünkü aklıma başka bir şey gelmiyor.

YATILI OKULLAR....

Kolumda ki beyaz saate baktım. Siktir...! günümün yarısını şu saçma okula harcamışım. Lanet! Ve hiçbir okul bulamadım.

En başından beri olmayan umudumu kaybedip tam ekranı kapatacakken kırmızı çerçeve içinde yazan yatılı okul yazısını görünce durdum.

Bakmakta sorun olmaz diyerek yazıya tıkladım.

#

"Okulu seçtim ve konuştum yarın için beni bekliyorlar!"

Odamdan çıkıp salona doğru ilerlerken bağırdım.

"Nasıl bir okul? "

Bana doğru geri bağırdı annem.

" Yatılı"

Kısa kesip attım.

Onun istediği ve enim isteyeceğim bir tarz okul.

O yatılı olmasını istiyor bense eğlenebileceğim rahat bir yer istiyordum ve bulmuştum öyle bir okul.

Salonu es geçip mutfağa yöneldim. Buzdolabını açıp içine göz attım; kahvaltı ıvır zıvırları, falan filanlar, ve benlik hiçbir şey yok geri kapat.

Mutfaktan boş çıkmak istemedim ve tekrar Buzdolabını açıp içinden sonradan fark ettiğim meyve suyu alıp odama doğru ilerledim. Aslında okulun yatılı olması benim işime gelir çünkü bu evden nefret ediyorum en azından kurtulurum.

OKULHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin